PracaGrupypl.praca.dyskusje › co jest ze mną nie tak!? [long]

  • 71. Data: 2003-06-17 11:02:14
    Temat: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    > przedpisca zachowuje sie tak, jakby nie wiem jaka krzywde mu
    > uczynili, a tymczasem sa OK.
    > nie kazdy musi patrzec smialo w oczy.
    > nie kazdy musi silnie sciskac dlon.
    > nie kazdy i nie zawsze musi chodzic w garniturze (czy od niego _wymagali_
    > garnituru, czy to byla _jego autonomiczna_ decyzja?)
    > nie kazdemu (z przyczyn roznych) udaje sie odpisac _w terminie_.
    > Wielu w tej sytuacji (odmowa) nie odpisuje. Ci nie dosc ze odpisali to
    jeszcze
    > niemal w terminie. Ja ich nie bronie i nie chwale, ale to nie jest
    > ZLE traktowanie godne pietnowania.

    to ja jeszcze dodam o czymś o czym zapomniałem. Otóż po wysłaniu mojego
    podania dostałem zaproszenie na rozmowę. Tylko najśmieszniejsze było to, że
    to ja musiałem odpowiedzieć na zaproponowaną godzinę. Miałem wysłać maila
    lub zadzwonić. Przecież to jest śmieszne! Pracodawca powinien zadzwonić do
    mnie i w trakcie rozmowy umówić się na dany termin, a nie ja będę wydzwaniał
    do niego. Pierwszy raz coś mnie takiego spotkało, a byłem już na paru
    rozmowach i zawsze to pracodawca dzwonił do mnie na komórkę i umawialiśmy
    się na termin.

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia

  • 72. Data: 2003-06-17 11:03:09
    Temat: Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Witiia" <K...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ciach
    > Nie mam wątpliwości. Albo tak naprawdę nie chcieli nikogo zatrudnić, albo
    > juz kogos mieli.

    właśnie ja też to teraz zrozumiałem. Ta rekrutacja to była podpucha.
    Dodatkowo na zadane pytanie o powód nie przyjęcia mnie firma na razie
    milczy.

  • 73. Data: 2003-06-17 11:06:57
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    > Chcesz pracować w branży a nie wiesz jakie reguły tu obowiązują. Twoje
    > ubranie świadczyło, delikatnie mówiąc o braku szacunku dla zawodów
    > związanych z informatyką. Gdybym to ja przeprowadzał rekrutację nasza
    > rozmowa trwała by 2 sekundy (usłyszałbys tylko "żegnam").

    ROTFL^1024

    > PS. Kiedyś byłem na rozmowie o pracę w jednym z dużych OFE i rozmawiałem z
    > szefem IT, który był w połatanych spodniach i wytartej kamizelce
    skórzanej.
    Zrozum, że nie tylko o ubiór tu chodziło. Jeśli by był w tej koszulce, ale
    reszte rozmowy prowadziłby profesjonalnie to nic bym nie miał, nawet może
    cieszyłbym się, że w pracy jest swoboda w ubieraniu się. Ale tych wpadek z
    ich strony było po prostu za dużo, także sposób zadawania pytań był taki,
    jakby tylko chciał odwalić pańszczyznę. Od pierwszego kontaktu czułem się
    olewany - choćby to, że nie zadzwonili do mnie, tylko wysłali maila żebym to
    ja do nich zadzwonił. Teraz jestem już pewien, że ta rekrutacja to ściema i
    pewnie mieli już kogoś na to miejsce.

  • 74. Data: 2003-06-17 11:15:21
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    > ty chlopie zejdz na ziemie.
    a Ty wróć do Polski. To nie USA i nie porównuj, ok?

    > taka firma jak microsoft jest powszechnie znana (a przynajmniej jej
    > headquaters w redmond) z tego, jak gownianie u nich wygladaja
    > interview.
    Wybacz, ale Microsoft znana jest z czego innego. Nie z gównianych rozmów,
    ale z gównianego oprogramowanie. Pierwszy raz słyszę tę opinię o Microsoft
    od Ciebie.

    > "potencjalnie najlepsze osoby" w danej branzy sa doskonale wszystkim
    > znane i to za nimi biegaja pracodawcy, a nie na odwrot.
    > to ich sie przekonuje i im oferuje.
    > ty do takich nie nalezysz najwyrazniej, skoro skarzysz sie na klopoty
    > w znalezieniu pracy.

    wyjechałaś z Polski chyba za komuny, bo taki masz światopogląd na temat
    pracy. Proszę Cię to Ty zejdź na ziemię i zobacz, że teraz firmy które nie
    starają się przypodobać pracownikom nie odnoszę sukcesu. Skończyły się dobre
    czasy dla kierownictwa, teraz to pracodawcy muszą się podobać pracownikowi.
    Dla przykładu byłem niedawno na rozmowie w Masterfoods w W-wie. Pomimo, że
    jestem jeszzcze studentem poczułem się jakbym był bardzo ważnym kandydatem
    dla nich (a było ich ok.3000). Zostałem ładnie telefonicznie zaproszony na
    rozmowę. Na początku zaproponowano mi coś do picia, krotka rozmowa na temat
    podróży, itp. A najlepsze to to, że zwracają koszty podróży do W-wy! I
    powiem Ci - o taką firmę to warto się bić. Szkoda tylko, że niektórzy (także
    i obecni na tej grupie) nie rozumieją czegoś: budowanie marki firmy to coś
    więcej niż tylko produkty. To dbanie o pracowników już od pierwszego
    spotkania na rozmowie.
    I proszę nie mówcie, że brak mi pokory, bo naprawdę nie wiecie co słowo
    pokora znaczy!

  • 75. Data: 2003-06-17 11:16:16
    Temat: Re: witia to troll........pokarmiliscie:))))))))))))
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > szmargdfuturo to moja kucha...mi tez dolepilo...ale dyskusja mimo wszysto
    > troche zbyt rozdmuchana jak na zwykla.
    > W kazdym razie zwracam honor i przepraszam, sam z soba Witia nie
    > koresponduje

    na drugi raz pomyśl zanim cokolwiek napiszesz i zaczniesz kogoś niesłusznie
    oskarżać, co?

  • 76. Data: 2003-06-17 11:18:44
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    > przejdz sie na pare rozmow kwalifikacyjnych do firm takich jak sun,
    > intel, nvidia (w usa) to zobaczysz, jak bedzie wygladal interview i
    > czy programisci, co beda z toba gadac to beda ubrani w garnitury

    jeszcze raz powtarzam. Nie chodziło mi wyłącznie o ubiór kolesia, ale o całe
    jego nieprofesjonalne zachowanie. Zrozum to w końcu. Jego ubiór był tylko
    jednym z elementów, ktore mnie zniechęciły do tej firmy. I proszę jeśli
    odnosicie się do moich wypowiedzi, odnoście się do całości, a nie do
    wyrwanych pojedynczych zdań. Bo w ten sposób zachowujecie się jak członkoie
    Jehowy, co to wyrwą zdanie z Biblii i już czarują wszystkich.

  • 77. Data: 2003-06-17 11:20:03
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    Użytkownik "piotrr" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witiia wrote:
    >
    > Agresywność "0" ale czytając ten nieco przydługi wątek mogę chyba Tobie
    > powiedzieć co moim zdaniem jest Twoim głównym problemem.

    nie agresywność, ale raczej asertywność!

  • 78. Data: 2003-06-17 11:20:36
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    Użytkownik "TS" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Bez urazy ale odpowiem krótko: jesteś zarozumiały.
    >
    > Dla testera baz danych, strój, dwa fakultety oraz silny uścisk dłoni, nie
    > mają absolutnie żadnego znaczenia.

    ale przyszłemu testerowi mówi jak się traktuje pracownika w firmie

  • 79. Data: 2003-06-17 11:21:13
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    > Głowa do góry - dzisiaj widziałem, jak w kolejnym hipermarkecie wisiało
    > ogłoszenie o poszukiwaniu ludzi --> może coś się wreszcie ruszyło. ;)
    >
    > Flyer

    dziękuję za słowa otu
    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia
    chy :)

  • 80. Data: 2003-06-17 11:25:50
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    Użytkownik "Laczek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witiia, bez urazy, ale nawet nie bede juz czytal wszyskich postow od deski
    > do deski bo szkoda czasu, nie napisze tez co z toba dokladnie nie tak, ale
    > ty chyba jestes troche nie tego, co? skoro na podstawie twoich postow tyle
    > osob poczulo do ciebie awersje, nie wyobrazam sobie jak przykre musi byc
    > spotkanie z toba twarza w twarz, brrrrr.....
    > bez pozdrowien
    > Laczek

    widzisz, zachowujesz się tak jak większość Polaków. Nie muszę znać się na
    szczegółach, ale osądy z chęcią wydaję. Może jakbyś poczytał całą dyskusję,
    to zrozumiałbyś, że osoby które poczuły awersje do mnie, to zapewne osoby
    chołdujące stare zasady typu: kierownik jest pane, a robol jest gównem.
    Wybacz, ale na studiach ZiM uczyłem się o nowoczesnych metodach zarządzania,
    jak pracodawca może zwiększyć swoje zyski poprzez zwiększenie zadowolenia
    pracowników. Po prostu ci co mnie tu niepolubili należą do starej klasy
    kierowniczej i nie potrafią zrozumieć, jak to może być, że to pracownik moze
    sobie firmę wybrać. Wg nich, powinien się cieszyć, że w ogóle
    zainteresowaliśmy się nim.
    Ale czy nie widzisz, że przecież pracownik jest po to, aby przynosić zyski
    firmie. Dobry pracownik jest filarem udanego biznesu, ale patrząc na
    sytuację ekonomiczną w Polsce, wcale nie dziwię się, że dostaję na tej
    grupie mocne słowa kratyki za moje podejście.