PracaGrupypl.praca.dyskusje › co jest ze mną nie tak!? [long]

  • 11. Data: 2003-06-16 19:17:25
    Temat: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    > przeginasz. Ty przyszedles jako towar do przypodobania sie,
    > on byl _po prostu_ w pracy i byl ubrany zgodnie z obowiazujaca tam
    > ,,moda''.

    A wydawało mi się, że to działa w obie strony: ja się muszę przypodobać
    firmię, ale i firma mnie.

    > chcialbys tu czytac wyznania rekrutatntow jak to przesluchiwali
    > 500 osob z tego bylo moze 10 ,,meskich usciskow'', a reszta
    > to jakies pedryle albo panienki z okienka co nie potrafia po ludzku
    > reki podac? [sorry dla wszystkich: homo-, z okienka, majacych niepewny
    > uscisk z przyczyn dowolnych]

    to dlaczego sami pracodawcy tak bacznie zwracają uwagę na uścisk dłoni?

    > przeginasz^3

    W każdym poradniku jest napisane, aby patrzeć rozmówcy prosto w oczy. Ale
    jak ja mam patrzeć skoro on mi ich nie pokazuje? A poza tym, jeśli do kogoś
    mówię, a ta osoba nie patrzy na mnie (i nawet nie notuje nic) to po prostu
    czuję się jakbym mówił do ściany

    > a moze chcial zebys to sam powiedzial?

    Nie, to było tak, że on zapytał się: "Pan z Politechniki, tak? Kierunek
    xxx?" A ja na to: "Nie, uczelnia yyy, kierunek yyy"

    > to straszne. powinienes podac ich do sadu.

    wiem, że to straszne, ale to mało znaczący fakt tylko dopełnia garnuszek
    zażaleń

    do
    > tak. bedzie to bardzo chamskie.

    Rozumiem

    > zalatwili Cie normalnie i cos mi sie zdaje, ze jednak milo.

    Czy miło, to bym jednak polemizował.

    > Odpowiedzieli (!!!) choc to byla odmowa
    > i mniej wiecej w terminie (nastepnego dnia roboczego).

    Powiedziane było, że odpowiedzą, to nie wiem dlaczego to jest taki sukces z
    ich strony. Za mail'e przecież nic się nie płaci, prawda?

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia

  • 12. Data: 2003-06-16 19:19:05
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    > to tez jest bytem niezbyt porzadanym w _normalnej_ >pracy] pokory.

    wyjales mi to z ust - nie ma nic gorszego niz zarozumialy szef czy co gorsza
    pracownik. polecam temu panu popracowac przez rok w McDonald's dla nabrania
    pokory.

  • 13. Data: 2003-06-16 19:21:35
    Temat: Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@w...pl news:bcl3h0$ijl$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Ps. Tez mam ten problem, kiedy "facet" podaje mi dlon jak
    > dziecko to mnie wkur..a

    No to z takim podejsciem pewnie dlugo oboje nie znajdziecie pracy. To
    nie wy oceniacie pracodawcow, tylko vice-versa. Chyba sie komus w
    dup^H^Hglowach poprzewracalo...

    --
    :. http://www.raf256.com/from-news .: ~~~~~~~l-.~~~~~~\ SSN 688
    :.:. Rafal (at) Raf256 (dot) com .:.: ____| ]____, '--------

  • 14. Data: 2003-06-16 19:24:54
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    > ubawisz ich setnie.

    no tu masz racje. jak pracowalem w markecie jako kierownik to zawsze lalismy
    z naszym dyrem na zebraniach z takich gosci.

  • 15. Data: 2003-06-16 19:24:57
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@i...pl news:bcl574$76r$1@topaz.icpnet.pl

    > wyjales mi to z ust - nie ma nic gorszego niz zarozumialy szef
    > czy co gorsza pracownik. polecam temu panu popracowac przez rok
    > w McDonald's dla nabrania pokory.

    Jak by szefostwo/rekrutujacy uslyszalo te teksty o "sciskaniu reki
    jak panienka" to by wylalo Witaiia na bruk. I dobrze.

  • 16. Data: 2003-06-16 19:30:22
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Witiia" <K...@o...pl> wrote in message

    > A wydawało mi się, że to działa w obie strony: ja się muszę przypodobać
    > firmię, ale i firma mnie.

    Widzisz, gdybyś był wziętym managerem i headhunter prosił cię o rozmowę,
    mógłbyś dyktować warunki. Obawiam się jednak, że tu nie masz takiej
    możliwości.

    BRIAN
    There's no pleasing some people.

    EX-LEPER
    That's just what Jesus said, sir.

    Tomek Z.

  • 17. Data: 2003-06-16 19:30:44
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > Jak by szefostwo/rekrutujacy uslyszalo te teksty o "sciskaniu reki
    > jak panienka" to by wylalo Witaiia na bruk. I dobrze.

    wydaje mnie sie ze ten gosc chyba niedawno skonczyl studia na ocene bdb i
    szuka pierwszej w zyciu pracy, bo jest naprawde bardzo zarozumialy. Zycie
    zweryfikuje jego "ja"

  • 18. Data: 2003-06-16 19:31:29
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    > (dodam, że wg mnie poszło mi na tej rozmowie dobrze jak nigdy). Jak nie
    > dostane jakiejś sensownej odpowiedzi to idę do szefa i zdam relacje z
    > niekompetencji jego pracownika i tego, w jaki sposób są rekrutowani
    > pracownicy.

    Pracownika na pewno wywalą, wicekierownika zdegradują a Ty zajmiesz jego
    miejsce.

    Tomek Z.

  • 19. Data: 2003-06-16 19:32:05
    Od: "Adrian" <a...@p...remove-this.com>

> [...]
    > No to z takim podejsciem pewnie dlugo oboje nie znajdziecie pracy. To
    > nie wy oceniacie pracodawcow, tylko vice-versa. Chyba sie komus w

    Ale czy nie maja prawa oceniac takze pracodawcy?
    IMHO, rozmowa kwalifikacyjna to nie jest targ niewolnikow!
    Pracownik (przyszly) - teoretycznie - powinien rozmawiac z rekrutujacym jak
    z partnerem rownym sobie - obaj chca zawrzec umowe miedzy soba. Wiem, wiem,
    znam realia, ale czy nie tak powinno byc?
    Adrian.

  • 20. Data: 2003-06-16 19:34:32
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@p...remove-this.com

    > rekrutujacym jak z partnerem rownym sobie - obaj chca zawrzec
    > umowe miedzy soba. Wiem, wiem, znam realia, ale czy nie tak
    > powinno byc? Adrian.

    Oczywiscie, ale Witiia zareagowal jakby rekrutant go conajmniej oplul
    na dziendobry a potem rzucal w niego papierowymi samolocikami przez
    cale spotkanie ;)

    Czego on sie spodziewal - czerwonego dywanu i wszystkich pracownikow
    w strojach galowych ?