PracaGrupypl.praca.dyskusje › citibank

  • 1. Data: 2005-11-03 14:28:36
    Temat: citibank
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam

    Jutro mam rozmowe w Citibanku na stanowisko przedstawiciela handlowego. W
    związku z tym jest kilka pytań:
    Jak sie przygotowac? O co moga mnie pytac? Pewnie o zarobki - jaka sume
    rzucic na poczatek?
    Może jest ktoś kto tam pracuje/pracował i mógłby się wypowiedzieć?

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi

  • 2. Data: 2005-11-03 15:10:48
    Temat: Re: citibank
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rzucic na poczatek?
    > Może jest ktoś kto tam pracuje/pracował i mógłby się wypowiedzieć?

    moja dziewczyna pracuje w citi - standardowo podstawa - zalezy od regionu
    polski ale okolo 1200 - 1500 zl brutto + prowizja
    oczywiscie uzalezniona od wynikow sprzedazy - a z ta ostatnio jest ciezko -
    citi ma dosc drogie produkty i bardzo duza presje
    na sprzedaz, chociaz moze to zalezy od regionu/oddzialu - latwo nie jest -
    jest spora rotacja ale to chyba normalne w bankach
    poza tym maja sporo fajnych bonusow

    powodzenia
    max

  • 3. Data: 2005-11-03 17:01:55
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Dzięki za informacje.
    Na jakim stanowisku pracuje?
    Co rozumiesz przez bonusy?

    uciu

  • 4. Data: 2005-11-03 17:37:38
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    jest pracownikiem systemowym - tzn obsluguje klientow ale tez ma plany
    sprzedazowe do wyrobienia systematycznie podnoszone
    duzo szkolen, duzo nadgodzin, trudnosci z urlopem - sprzedazowi maja latwiej
    mysle
    co do bonusow, bilety do multikina, silowni, aquaparku po preferencyjnych
    cenach lub za free, bony na swieta, wczasy pod grusza itp

    pozdr,
    max