PracaGrupypl.praca.dyskusjechronologiczny uklad w CV › chronologiczny uklad w CV
    From: "M.k.a." <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: chronologiczny uklad w CV
    Date: Thu, 19 Nov 2009 21:09:18 +0100

    Witam,
    zastanawia mnie kwestia jak bardzo rygorystycznie nalezy traktowac
    sugestie o chronologicznym przedstawianiu edukacji w CV. W moim
    przypadku sytuacja wyglada nastepujaco: ukonczylem studia dajace
    zatrudnienie w branzy_1, po czym rozpoczalem kolejne studia raczej nie
    zwiazane z poprzednio wymieniona branza. W przypadku ukladania CV na
    stanowisko w branzy_1 powinienem na samym poczatku podawac informacje o
    trwajacych studiach niezwiazanych z branza_1, a dopiero ponizej
    informacje o ukonczeniu wlasciwych studiow? Czy moze lepiej pogwalcic
    chronologie i dac najpierw informacje o skonczonych studiach?

    Zdazylo mi sie raz pytanie na rozmowie o powody zainteresowania branza_1
    studenta branzy_2, ale podejrzewam, ze wynikalo to raczej ze slabego
    przygotowania do rozmowy przez druga strone. A moze jestem w bledzie i
    chronologiczny uklad zaciemnil sytuacje? Co o tym sadzicie?

    M.k.a.