PracaGrupypl.praca.dyskusjecertyfikaty it - rhct... › certyfikaty it - rhct...
    From: noname <b...@z...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: certyfikaty it - rhct...
    Date: Mon, 13 Sep 2004 14:05:30 +0200

    Witam!
    Chcialbym zaczac prace w jakiejs firmie jako... hmm no wlasnie nie wiem
    jako kto :P w kazdym razie aby po szczebelkach drabiny dotrzec do
    administatora :-)

    Obecnie nie mam doswiadczenia w administracji w zadnej firmie tylko moja
    domowa siec w ktorej jest kilka uslug (poczta, ftp, www). Serwerek
    zabezpieczylem - przynajmniej narazie nie bylo wlamania, choc info na
    logach jest bardzo duzo. OK wiec najogolniej moznaby powiedziec iz
    posiadac "wlasne doswiadczenie" na dniach przymierzam sie do certyfikatu
    rhct gdyz sadze iz rhce moge oblac wiec nie podchodze do niego jeszcze.

    Po pierwsze moglibyscie skomentowac ten certyfikat? Bo o ile na stronach
    redhata oraz na googlu znalazlem info iz w firmach poza naszym krajem
    ludzie posiadajacy taki papierek (oraz co za tym idzie wiedze gdyz jest
    to egzamin tzw performance based) sa poszukiwani ale jesli chodzi o nasz
    kraj to jedyne info jakie znalazlem to to iz takie cos jak rhct istnieje
    i egzaminy oraz szkolenia przeprowadza Altkom wiec niewiele mi to dalo.

    Powiedzcie mi w jaki sposob szukac i generalnie jakiego stanowiska aby
    bylo rozwojowe i pozwolilo dotrzec do admina - najlepiej duzej sieci
    opartej na rozwiazaniach open source.

    Zapraszam do dyskusji.

    Pozdrawiam.