PracaGrupypl.praca.dyskusje › brak wynagrodzenia

  • 11. Data: 2003-05-24 16:55:03
    Temat: Odp: brak wynagrodzenia
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    Witam.
    Ja tez kiedys trzy miesiace pracowalem i tak sobie pracowalem,
    bez zadnego wynagrodzenia, umowa sie skonczyla, poszedlem
    do sadu, rozprawa sie zaczela, trwala sobie dwa lata, sad przyznal
    mi racje, dostalem wyrok z klauzula wykonalnosci, poszedlem
    do komornika, komornik stwierdzil ze firma jest niewyplacalna,
    pani prezez gdzies zniknela, a kasy dalej nie widze.
    Jaki z tego wniosek ?
    Bylem glupi, ze nie poprosilem kolegow z windykacji o wyciagniecie
    mojej naleznosci.
    Pozdr.
    Andrzej.

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych