PracaGrupypl.praca.dyskusje › brak umowy o prace

  • 11. Data: 2008-09-24 20:39:56
    Temat: Re: brak umowy o prace
    Od: "albiones" <albion[ciach]es@o2.pl>

    > Dla zusu jest ważne świadectwo pracy i ewentualnie rp-7.

    w sumie to mysle nad takim rozwiazaniem:
    1. rozwiazac umowe o prace (nie podajac numeru ani z jakiego jest dnia, bo kto
    to wie), ktora przeciez istnieje, chociaz jest tylko ustna
    2. wystawic swiadectwo pracy i inne dokumenty do zus

    dobrze mysle?

    al

  • 12. Data: 2008-09-24 20:46:31
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    albiones pisze:

> [...]
    > bo kto to wie), ktora przeciez istnieje, chociaz jest tylko ustna
    > 2. wystawic swiadectwo pracy i inne dokumenty do zus

    Imo dobrze.

    --
    Nikiel ;)
    od niklu

  • 13. Data: 2008-09-24 21:00:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gbe82n$rhn$1@news.onet.pl albiones
    <albion[ciach]es@o2.pl> pisze:

    > niestety nigdzie nie ma tej umowy, sprawdzone dokladnie, nie wiadomo czy
    > byla kiedykolwiek w formie pisemnej
    Skoro nie ma umowy o pracę w teczce osobowej (której prwadzenie jest
    obowiązkiem pracodawcy), to na jakiej podstawie wypłacano wynagrodzenie?
    Chyba nie tylko twoja znajoma ma problem. Pracodawca również.
    Nie mam sensownego pomysłu co robić.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2008-09-25 08:34:50
    Od: "lwh" <l...@p...pl>

    > Skoro nie ma umowy o pracę w teczce osobowej (której prwadzenie jest
    > obowiązkiem pracodawcy), to na jakiej podstawie wypłacano wynagrodzenie?

    To nie jest wcale taka rzadkość z zakładach państwowych istniejących od
    dawien dawna.
    Nikt się tym świstkiem nie przejmował, bo był zbędny. Mnóstwo długoletnich
    pracowników go nie ma.
    Teraz może się przydać dla ustalenia emerytury.