PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie

  • 1. Data: 2008-09-24 19:13:58
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Przez ok. 3 lata z przerwami (2-3 miesięcznymi) pracowałem na umowy
    zlecenia. W związku, że były to umowy zlecenia nie należy mi się świadectwo
    pracy tak więc o jaki dokument prosić poprzedniego pracodawcę abym miał co
    pokazać swojemu przyszyłem pracodawcy?

  • 2. Data: 2008-09-24 19:46:00
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: "Jackare" <j...@p...pl>

    o jaki dokument prosić poprzedniego pracodawcę abym miał co
    pokazać swojemu przyszyłem pracodawcy?

    O referencje, ale nikt nie ma obowiązku wystawiania tegoż.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2008-09-26 08:46:47
    Od: odk <o...@p...gda.delthis.pl>

    Kamikazee pisze:
> [...]
    > świadectwo pracy tak więc o jaki dokument prosić poprzedniego pracodawcę
    > abym miał co pokazać swojemu przyszyłem pracodawcy?

    Masz przecież umowy, to w czym problem.

    --
    Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

  • 4. Data: 2008-09-26 11:22:27
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    odk pisze:
    > Masz przecież umowy, to w czym problem.

    Bo nie chcę ujawniać zarobków u poprzedniego pracodawcy.

  • 5. Data: 2008-09-27 13:20:04
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Kamikazee napisal(a):

    > Bo nie chcę ujawniać zarobków u poprzedniego pracodawcy.

    zakryj pole z zarobkami i zrób ksero.

    --
    pozdrawiam, Zbylut