PracaGrupypl.praca.dyskusjebezplatny lekarz? › bezplatny lekarz?
  • Data: 2002-07-06 17:55:39
    Temat: bezplatny lekarz?
    Od: "peter.witkowski" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!
    Pomozecie? :)
    Ostatni raz pracowalem od lipca 1998 do maja 1999 roku
    tzn.w tym czasie placili mi ZUS etc. Od tego czasu
    pracuje na czarno ale niestety zdrowie mi szwankuje
    i musze isc do szpitala.
    Ale nie wiem czy jestem ubezpieczony?
    Czy musze sie zarejestrowac jako bezrobotny aby otrzymac darmowa
    opieke?
    Moze jakis zasilek? :)

    Dzieki!
    Nie wiem co robic zdrowie mi szwankuje i troche panikuje
    czy aby jak mnie szlag trafi na ulicy to bede musial
    placic kilka tysiecy za szpital.

    a-ha
    (pracuje jako webmaster w Wawie na czarno juz 3 rok(!) takie
    czasy :( to kamyczek do dyskusji, ktore na tej liscie obserw.)

    Dzieki!