PracaGrupypl.praca.dyskusje › list referencyjny - opinie HR

  • 1. Data: 2003-12-05 15:13:14
    Temat: list referencyjny - opinie HR
    Od: "Herman" <k...@p...onet.pl>

    ponizej zamieszczam wersje robocza mojego listu referencyjnego dla siebie
    samego - chce firmi ulatwic zadanie i sam napisac refernecje dla siebie zeby
    nie dostac referencji typowych i szablonowych. Prosze o opinie HR na ich
    temat. Z góry dzieki z wszelkie uwagi.

    Pan **** od *** do *** pełnił w firmie **** funkcję asystenta szefa oddziału
    w Miasto.
    W tym czasie dał się poznać jako pracownik sumienny, wywiązujący się ze
    wszystkich swoich obowiązków rzetelnie i terminowo.
    Oprócz typowych funkcji asystenta wykonywał też inne zadania. Jednym z nich
    było unowocześnienie systemu opisów tras handlowych obsługiwanych przez
    oddział. Sprawna realizacja tego projektu przyczyniła się do polepszenia
    jakości obsługi, a także komfortu pracy na trasach obsługiwanych przez
    naszych sprzedawców.
    W stosunku do swoich kolegów oraz przełożonych był osobą życzliwą i łatwo
    nawiązującą kontakty. Wielokrotnie, w razie potrzeby, zastępował sprzedawców
    na trasach handlowych, często osiągając ponadprzeciętne wyniki. Te dodatkowe
    obowiązki nie były w zakresie obowiązków asystenta, jednak zawsze można było
    liczyć na jego pomoc.
    Współpracę z Panem *** kończymy z przykrością, zmuszeni do tego sytuacją
    ekonomiczną oddziału. Równocześnie mamy nadzieję, że nasza opinia pozwoli mu
    na szybkie znalezienie nowego pracodawcy.

  • 2. Data: 2003-12-05 15:26:25
    Temat: Re: list referencyjny - opinie HR
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Sa bardzo w porzadku. Al Peni Ci zmartwie - wbrew twoim intencja - sa
    szablonowe. Szablonowe czyli ok, nie chdzi tu wszak o artyzm i oryginalnosc,
    tylko o kilka informaji o Tobie. Niczego juz nie zmieniaj.

    Badz tez przygotowany, ze moze sie zdarzyc, ze jesli referencje sa dla kogos
    waznym kryterium, to bedzi chcial zadzwonic do osob z ktorymi
    wspolpracowales (np do szefa, podwladnego i wspolpracownika) Powinien wtedy
    poprosic o Twoja zgode na takie cos i poprosic o podanie numerow
    kontaktowych. Wczesniej nie ujawniaj tych danych (mozesz napisac ze dostepne
    na zyczenie)