PracaGrupypl.praca.dyskusjeaplikowanie on-line › aplikowanie on-line
    From: "gardziej" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: aplikowanie on-line
    Date: Sun, 23 Mar 2008 23:00:53 +0100

    nie wiem, czy to standard, ale ja zostalem milo zaskoczony:

    http://bip.city.poznan.pl/bip/public/bip/praca.html?
    co=list&state=3
    "Urząd Miasta Poznania (Wydział Organizacyjny) uprzejmie informuje, że od 3
    marca 2008r oferty pracy na wszystkie wolne stanowiska w Urzędzie Miasta,
    można składać drogą elektroniczną. Przy ogłoszeniu znajduje się link do
    interaktywnego formularza, którego wypełnienie zastępuje list motywacyjny i
    CV. Pozostałe dokumenty określone w ogłoszeniu, np. kserokopie dyplomów,
    świadectw pracy i kursów, należy przedstawić podczas rozmowy
    kwalifikacyjnej. Zachęcamy do korzystania z tej dogodniejszej formy
    aplikowania na stanowiska pracy w Urzędzie Miasta.
    Jeszcze do 30 kwietnia br, oferty można składać również w sposób tradycyjny,
    natomiast od 1 maja br - wyłącznie drogą elektroniczną."

    szok, bo zwykle do urzedow trzeba wyslac tone papierow, oswiadczen,
    zaswiadczen itp.

    pozdrawiam
    p.g.
    www.stronydlaciebie.pl