PracaGrupypl.praca.dyskusje › ankietowanie dla biura szkod komunikacyjnych

  • 1. Data: 2005-09-11 15:06:20
    Temat: ankietowanie dla biura szkod komunikacyjnych
    Od: MiReK <r...@C...pl>

    Czesc,

    Czy ktos pracowal przy takiej pracy i na czym moze to polegac. Pewnie
    chodzi o ankietowanie uzytkownikow drogi, kazdego czy moze chodzi o
    firmy transportowe?

    M.

  • 2. Data: 2005-09-11 15:20:04
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 11-09-2005 o 17:06:20 MiReK <r...@C...pl> napisał:

> [...]
    >
    > Czy ktos pracowal przy takiej pracy i na czym moze to polegac. Pewnie
    > chodzi o ankietowanie uzytkownikow drogi, kazdego czy moze chodzi o

    Wygląda mi na zawoalowaną nazwę domokrążnego sprzedawania ubezpieczeń ;)

  • 3. Data: 2005-09-13 18:24:22
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2005 17:06:20 +0200, MiReK <r...@C...pl> wklepał(-a):

    >Czesc,
    >
    >Czy ktos pracowal przy takiej pracy i na czym moze to polegac. Pewnie
    >chodzi o ankietowanie uzytkownikow drogi, kazdego czy moze chodzi o
    >firmy transportowe?

    Być może chodzi o zbieranie ankiet od uczestników szkód komunikacyjnych.