PracaGrupypl.praca.dyskusje › ankieter w Pascalu

  • 1. Data: 2003-02-23 21:03:36
    Temat: ankieter w Pascalu
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>

    Pewnie też juz dostaliscie z Pascala te ofertę pracy. Czy ktos moze bawił
    sie w to bawił w zeszłym roku i moze napisać, jak było? ;-)
    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2003-02-24 12:29:54
    Temat: Re: ankieter w Pascalu
    Od: "Mateusz" <m...@o...pl>

    > Pewnie też juz dostaliscie z Pascala te ofertę pracy. Czy ktos moze bawił
    > sie w to bawił w zeszłym roku i moze napisać, jak było? ;-)

    przeczytaj dokladnie te warunki , na koniec sie doczepią do czegos i zaplaca
    50 % albo i mniej,
    a ty przez kilka miesiecy masz wykladac na benzynę , tylko ciekaw jestem za
    co ?

  • 3. Data: 2003-02-24 18:31:25
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

    Użytkownik "domańczak" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    | Pewnie też juz dostaliscie z Pascala te ofertę pracy. Czy ktos moze bawił
    | sie w to bawił w zeszłym roku i moze napisać, jak było? ;-)
    | Pozdrawiam
    | Ania

    Pomagalam w zeszlym roku kolezance...i bylo hmmm...na poczatku fajnie, ale
    potem jak zaczelysmy wyabiac ponad norme (duzo ponad) to ciagle cos nam
    dorzucali
    zaczela sie sesja i juz nie bylo tak dorbze, bo czas poswiecilysmy nauce,
    wiec juz bylo zle
    jak sie na koniec okazalo nie zaplacili za czesc bo za duzo obiektow bylo
    blednych....
    wiec albo wyrob norme, ale lepiej sie nie zglaszac, a trzeba duzo
    siedziec...

  • 4. Data: 2003-02-24 20:46:52
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisica" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    poswiecilysmy nauce, wiec juz bylo zle jak sie na koniec okazalo nie
    zaplacili za czesc bo za duzo obiektow bylo > blednych....

    No, widze, ze na razie to najciekawiej nie wyglada... A o co chodziło im,
    ze "duzo obiektów było błędnych"?
    Pozdrawiam
    Ania

  • 5. Data: 2003-02-25 14:03:52
    Od: k...@o...pl

    > Pewnie też juz dostaliscie z Pascala te ofertę pracy.  Czy ktos moze bawił
    > sie w to bawił w zeszłym roku i moze napisać, jak było? ;-)
    > Pozdrawiam
    > Ania

    witam serdecznie gdyby ktoś przesłał opinie na temat pracy w pascalu to
    prosze o przysłanie jej takrze do mnie pozdrawiam