PracaGrupypl.praca.dyskusje › ależ komitet noblowski (#230)

  • 1. Data: 2016-10-08 10:08:49
    Temat: ależ komitet noblowski (#230)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ależ komitet szydzi z nas,że nie dostaliśmy pokojowej nagrody nobla...
    ostro...

  • 2. Data: 2016-10-08 14:27:50
    Temat: Re: ależ komitet noblowski (#230)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy ktoś z koalicji mógłby wyjaśnić ociemniałemu co to w euro demokracji
    jest umowa offsetowa?

  • 3. Data: 2016-10-10 17:17:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy ktoś z koalicji opowie mi jak wygląda optymalna według komitetu
    współpraca kierownik - pracownik?

  • 4. Data: 2016-10-10 21:08:40
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ntgbfa$r8t$1@node2.news.atman.pl...

    https://pl.wikiquote.org/wiki/Piotr_I_Wielki

  • 5. Data: 2016-10-15 17:08:28
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    to ten kurwa powski ekspert od "na chuj szersze!"?