PracaGrupypl.praca.dyskusje › agent maciarewicz... (#255)

  • 1. Data: 2017-02-19 20:09:58
    Temat: agent maciarewicz... (#255)
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dziś dużo dużo ciekawych informacji

    wybrałem jednak jedną

    jak poinformowała grupa trzymająca władzę beaty sz. liderzy wnuczek i
    pieńkowski zostali obdarowani nagrodami pieniężnymi o niewyobrażalnej
    wręcz wysokośći...
    oczywiście jak przystało na system według modelu optymalnego popis/eu
    zupełnie nie wiadomo o co chodzi, jednak wyraźnie daje się odczuć, że
    nagrody są całkowicie zasłużone...
    ja na szczęście mam tą możliwość, że nie jestem zdany na trzy jedne
    prawdy: trwam, tvn i eu.eu...
    i dopiszę, że nagrody przydzielono ekspertom za liderowanie w
    pozyskiwaniu grantów od naszych wielkich, wyzwolonych, zjednoczonych
    europejskich przyjaciół...

    no i niby sprawa by się na tym zakończyła, ale...

    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/54
    3009,antoni-macierewicz-zolnierze-niezlomni-gen-stan
    islaw-sojczynski.html

    tak, to jest odpowiedź na moje pytanie które zadałem jakiś czas temu...

    to oficjalne wypowiedzenie wojny wyborcom pisu - frajerom...

    ok, no to wojna! P.S. i nie strasz pieńkowskim, wnuczkiem i całą wolną
    europą...

  • 2. Data: 2017-02-19 20:31:02
    Temat: Re: agent maciarewicz... (#255)
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    fajny wątek się zrobił

    maciarewicz "liderzy pieńkowski i wnuczek wykorzystują swój niebywały
    niewyobrażalny intelekt, do napuszczania w obcych językach swoich
    europejskich przyjaciół na tych frajerów co nie potrafią głosować!"

    wersja "sukces zasłużony"