PracaGrupypl.praca.dyskusje › [cross] agent morawiecki

  • 1. Data: 2017-02-28 17:22:52
    Temat: [cross] agent morawiecki
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    proszę o komentarze:

    http://www.lex.pl/czytaj/-/artykul/rzad-chce-ulatwic
    -dochodzenie-roszczen-za-naruszenia-zasad-konkurencj

    http://www.lex.pl/czytaj/-/artykul/nowa-policja-skar
    bowa

  • 2. Data: 2017-02-28 17:33:21
    Temat: Re: [cross] agent morawiecki
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to ja zacznę, co by to oznaczało, że służby zbierają materiały na
    obywateli? chodzi o historię sprzedaży...

  • 3. Data: 2017-02-28 17:42:44
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    kolejne pytanie, czy ta konkurencyjność to się nazywa kradzież? jak
    pytałem nieco wyżej...

  • 4. Data: 2017-02-28 19:32:31
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ chłopcy nic nie mówią...

  • 5. Data: 2017-02-28 20:28:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
    N...@g...pl ...

    > ależ chłopcy nic nie mówią...

    moze idz z tym na pl.soc.prawo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 6. Data: 2017-02-28 20:37:33
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    model optymalny konsumenta popis/eu jest mi znany,
    pytam Ludzi z mózgiem w głowie, a nie w dupie...
    licząc, że się dowiem czegoś czego jeszcze nie wiem, a czegoś ciekawego...

  • 7. Data: 2017-02-28 22:37:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > pytam Ludzi z mózgiem w głowie, a nie w dupie...
    > licząc, że się dowiem czegoś czego jeszcze nie wiem, a czegoś

    Majac mozg w dupie nie dogadasz sie z tymi co maja mozg w głowie...

    (to tak, zeby dostosowac się do twojego poziomu, chociaz nie ukrywam, ze
    boje się iz pokonasz mnie doświadczeniem)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 8. Data: 2017-03-01 17:19:02
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    tak, pozostaje tylko powiedzieć - grantu życzę!