PracaGrupypl.praca.dyskusje › afera w ARR (#018)

  • 1. Data: 2012-07-17 14:36:29
    Temat: afera w ARR (#018)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no to się zacznie, jaka ta Platforma Obywatelaska jest uczciwa... pewnie
    Ktoś zatrudnił Pisowca i Tusk z Gronkiewicz się zaperzył... pewnie tego się
    nigdy nie dowiemy...

  • 2. Data: 2012-07-17 15:47:32
    Temat: Re: afera w ARR (#018)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to bardzo zastanawiające, czemu Was takie rzeczy zupełnie nie interesują...
    włączam na chwilę POTV a tu od razu "Tusk tupnął na wolny rynek - nie
    sprzedawać akcji polskiego azotu - i proszę nikt nie sprzedaje"... dziwna ta
    wyzwolona tuskowa gospodarka...

    a mam temat do dyskusji, nie wiemy, ale czy Waszym zdaniem Tusk i
    Gronkiewicz wywierają presję na to kto ma być zatrudniany?

  • 3. Data: 2012-07-17 16:11:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-07-17, identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:
    > to bardzo zastanawiające, czemu Was takie rzeczy zupełnie nie interesują...

    Bo. Nie Ta Grupa.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2012-07-17 18:37:51
    Od: kol <k...@k...cn>

    W dniu 17.07.2012 15:47, identyfikator: 20040501 pisze:
    > to bardzo zastanawiające, czemu Was takie rzeczy zupełnie nie
    > interesują...

    http://www.rp.pl/artykul/62956,185201_Nie_karmic_tro
    lla__.html
    http://www.rp.pl/artykul/62956,185341_Trolla_zaskocz
    yc_dowcipna_riposta.html

  • 5. Data: 2012-07-17 18:54:26
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    http://www.rp.pl/artykul/62956,185201_Nie_karmic_tro
    lla__.html
    > http://www.rp.pl/artykul/62956,185341_Trolla_zaskocz
    yc_dowcipna_riposta.html

    rozumiem, że to ty masz ten problem z zatwardzeniem i nie możesz sobie z nim
    poradzić więc mnie denerwujesz?

  • 6. Data: 2012-07-17 18:58:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Użytkownik "kol" <k...@k...cn> napisał w wiadomości

    Ty, a nie myślałeś, żeby wziąć przykład ze swoich POwskich kumpli i dopisać
    to 10 razy, może wtedy pomoże, może jeszcze dodać coś o trolu i nie
    odpowiadaniu na moje pytania... europa będzie wniebozwięta, może nawet jakiś
    grant za zasługi dostaniesz... pomyśl, przygłupie.

  • 7. Data: 2012-07-18 16:42:12
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    banda euro pedofili wezwała do natychmiastowego wyjaśnienia jak to się mogło
    stać, że Pisowiec dostał pracę... no słuchamy z uwagą...