PracaGrupypl.praca.dyskusje › admin WAN - jakie zarobki?

  • 1. Data: 2007-04-01 20:52:16
    Temat: admin WAN - jakie zarobki?
    Od: "przyszly_admin_WAN" <a...@g...pl>

    Witam

    Wie ktos jakie mogą byc zarobki dla poczatkujacego (bez doświadczenia)admina
    sieci WAN w duzej firmie (branża nie informatyczna)? Siec na całą Polske +
    kilka łaczy za granice. Kraków.

  • 2. Data: 2007-04-01 21:17:20
    Temat: Re: admin WAN - jakie zarobki?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    przyszly_admin_WAN <a...@g...pl> wrote:

    > Wie ktos jakie mogą byc zarobki dla poczatkujacego (bez doświadczenia)admina
    > sieci WAN w duzej firmie (branża nie informatyczna)? Siec na całą Polske +
    > kilka łaczy za granice. Kraków.

    Taka firma raczej nie przyjmie człowieka bez doświadczenia...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2007-04-01 21:54:34
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Taka firma raczej nie przyjmie człowieka bez doświadczenia...

    doswiadczenia brak, ale są dobre podstawy teoretyczne, jest kurs CISCO i
    praktyka u operatora telekomunikacyjnego...

  • 4. Data: 2007-04-02 01:29:50
    Od: M <s...@-...pl>

    a...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

    > doswiadczenia brak, ale są dobre podstawy teoretyczne, jest kurs CISCO i
    > praktyka u operatora telekomunikacyjnego...

    lol :) rzeczywiscie dobre podstawy ;)

    --
    Mateusz

  • 5. Data: 2007-04-02 16:52:17
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

> [...]
    > doświadczenia)admina
    > sieci WAN w duzej firmie (branża nie informatyczna)? Siec na całą Polske +

    Naprawdę ciężko powiedzieć, są poważne firmy w których adminem WAN jest
    student na umowę zlecenie za kilkaset zł, znam firmy w których są to
    podkupieni operatorom/integratorom spece od routingu. Rozstrzał kwotowy
    pewnie jest niezły. Wszystko zależy od świadomości zarządu i budżetu
    IT/Telco.

    Rzuć taką kwotę, jaką byś chciał zarabiać. W czasie rozmowy powinieneś się
    domyślić, czy chcą mieć tanio, czy mogą zapłacić więcej.

    Btw. czytałem gdzieś, że poziom CCNA daje w Polsce potencjalne zarobki
    średnio w okolicach 3000-3500 brutto. Może Cię to jakoś naprowadzi. Albo
    zwiedzie.

    pozdr
    zasiu

  • 6. Data: 2007-04-03 22:27:33
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <eup9mq$a9r$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> m.in. napisał(a)::

    > doswiadczenia brak, ale są dobre podstawy teoretyczne, jest kurs CISCO i
    > praktyka u operatora telekomunikacyjnego...

    CISCO to sobie możesz w pupę wsadzić, przereklamowane gówno. Mam kilku
    letnią praktykę admin i nadal twierdzę, że się uczę i ze względu na swój
    profesjonalizm uważam, że do pewnych zajęć jeszcze (nadal) jestem za
    malutki i nie przyjąłbym pewnych zleceń. Po prostu jeśli czegoś się
    podejmujesz bądź pewny że dasz radę (renomę buduje się latami) i uwierz, że
    akademickie/teoretyczne założenia najczęściej mijają się z praktyką.

    A jeśli pytasz już o kwotę to według tego co podałeś powinna ona oscylować
    pomiędzy 4-10k miesięcznie netto.

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie