PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla informatyka

  • 1. Data: 2005-05-21 19:09:00
    Temat: Praca dla informatyka
    Od: Qubeczek <q...@p...onet.pl>

    Witam,
    może zajrzy Pan na stronę www.sente.pl, może któreś z naszych ogłoszeń
    będzie dla Pana interesujące.

    Pozdrawiam
    Jakub Czyżkowski
    SENTE

  • 2. Data: 2005-05-21 19:27:07
    Temat: Re: Praca dla informatyka
    Od: "Trzeba od razu pisać , że we Wrocławiu." <p...@o...pl>

    Trzeba od razu pisać , że we Wrocławiu.
    NIe każdemu to pasuje.
    Byłoby mniej biegania po internecie.
    A tak to wychodzi reklama.

    stokrotka

  • 3. Data: 2005-05-21 20:20:05
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Trzeba od razu pisać , że we Wrocławiu." <p...@o...pl> wrote:

    > A tak to wychodzi reklama.

    Wychodzi? Przecież to był spam od początku.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 4. Data: 2005-05-22 16:15:43
    Od: Qubeczek <q...@p...onet.pl>

    Qubeczek napisał(a):
    > Witam,
> [...]

    Sorki wszystkich,
    poszło na grupę, zamiast prywanie odpowiedź na czyjeś ogłoszenie na
    tej grupie. Błąd klikowy.

    Nie miałam zamiaru spamować, jeszcze raz przepraszam.
    Ogłoszenia puszczam na pl.praca.oferowana, jak należy.

    Pozdrawiam
    J.C.

  • 5. Data: 2005-05-22 19:33:31
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-05-21 21:27:07 +0200, "Trzeba od razu pisać , że we Wrocławiu."

    > Trzeba od razu pisać , że we Wrocławiu.
    > NIe każdemu to pasuje.
    > Byłoby mniej biegania po internecie.
    > A tak to wychodzi reklama.

    O jezuuuuuuuu! Znowu oferują "pracę w młodym, dynamicznym zespole". Co
    za bzdety... Nienawidzę tego zwrotu. Bo i doświadczenia mam inne:
    młodzież to brak doświadczeń, wieczna prowizorka, gonitwa... Starsi,
    znający zawód, mający duże doświadczenie robią co trzeba ze spokojem,
    na czas i w dodatku (tadaaaam) efekt ich pracy nadaje się do
    wykorzystania, bez mnóstwa poprawek. Młody zespół to zaleta dla
    gimnastyczek artystycznych i prawie nigdzie indziej.

    pozdr
    camel[OT]

  • 6. Data: 2005-05-22 19:58:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 May 2005 21:33:31 +0200, camel <g...@f...gotdns.com>
    wklepał(-a):

    >O jezuuuuuuuu! Znowu oferują "pracę w młodym, dynamicznym zespole". Co
    >za bzdety... Nienawidzę tego zwrotu. Bo i doświadczenia mam inne:
    >młodzież to brak doświadczeń, wieczna prowizorka, gonitwa...

    Zapomniałeś, że dynamiczny oznacza dużą rotację pracowników. ;)
    Albo, że trzeba dużo jeździć tu i tam.

  • 7. Data: 2005-05-22 21:19:47
    Od: Qubeczek <q...@p...onet.pl>

    camel napisał(a):
> [...]
    > czas i w dodatku (tadaaaam) efekt ich pracy nadaje się do wykorzystania,
    > bez mnóstwa poprawek. Młody zespół to zaleta dla gimnastyczek

    Wiesz,
    nie zawsze musisz mieć rację.

    Mam mniej niż 30 lat, więc chyba jestem młody.

    W zawodzie ( w sensie: na stanowisku wdrożeniowca) pracuje ponad 10 lat
    (od 17 roku życia), więc czy można mnie uznać za doświadczonego ?

    Organizacyjnie praca u nas wygląda dużo lepiej, niż w innej firmie tego
    samego profilu, dużo większej, gdzie pracowałem, a która ISO wdrażała
    przez ponad rok. I nawet go dostała.

    Każdy ma swoje doświadczenia, lecz na szczęście pojedyncze doświadczenia
    nie tworzą ogólnych prawd.

    Pozdro
    Qubeczek

  • 8. Data: 2005-05-22 21:27:47
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > (tadaaaam) efekt ich pracy nadaje się do wykorzystania, bez mnóstwa
    > poprawek. Młody zespół to zaleta dla gimnastyczek artystycznych i prawie

    Mlodzi tez maja swoje zalety - elastycznosc, szybkosc uczenia sie, chec do
    wyjazdow ze wzgledu na brak rodziny i wiele innych.
    Trzeba to do dopasowac do specyfiki branzy i stanowiska. Ja jestem zdania,
    ze w wielu przypadkach najlepsze sa zespoly mieszane wiekowo, do ktorych
    kazda grupa wiekowa wnosi swoje zalety. Na Zachodzie to standard, w Polsce
    sie tego stara unikac, moze dlatego, ze miedzy mlodymi a starszymi jest
    przepasc kulturowa - mam na mysli nie roznice miedzy nimi, tylko to, jak sie
    do siebie odnosza. U nas starsi czesto nie umieja sie swobodnie wsrod
    mlodszych czuc i na odwrot, jest wielki dystans.

    I.

  • 9. Data: 2005-05-22 21:43:14
    Od: 3E <3...@3...pl>

    Immona napisał(a):
    > Mlodzi tez maja swoje zalety - elastycznosc, szybkosc uczenia sie, chec do
    > wyjazdow ze wzgledu na brak rodziny i wiele innych.
    Racja. Młody nie ma rodziny, nikogo na utrzymaniu, często mieszka z
    rodzicami, bo nie stać go na swoje. Dla pracodawcy to kura znosząca
    złote jajka za kieszonkowe.

  • 10. Data: 2005-05-22 21:45:13
    Od: 3E <3...@3...pl>

    Qubeczek napisał(a):
    > W zawodzie ( w sensie: na stanowisku wdrożeniowca) pracuje ponad 10 lat
    > (od 17 roku życia), więc czy można mnie uznać za doświadczonego ?
    Możesz mnie wtajemniczyć jak mając wykształcenie zasadnicze, albo
    podstawowe zostałeś wdrożeniowcem? Bo mając 17 lat to się chyba w szkole
    średniej siedziało.