PracaGrupypl.praca.dyskusje › a teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE

  • 11. Data: 2005-03-08 11:54:41
    Temat: Re: a teraz optymistycznie na temat pracy w POLSCE
    Od: "stchupack" <s...@K...vp.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w
    wiadomości news:d0k00f$iqd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Lazenie wokol i krzyczenie "zarabiam tyle a tyle" jest w niektorych
    > warunkach naruszeniem savoir vivre'u, ale w dyskusji i to anonimowej
    > na
    > temat pracy, jako pozytywny przyklad i argument, cos takiego jak
    > najbardziej
    > mozna powiedziec.

    It man jest bardzo anonimowy:
    inetnum: 212.160.172.0 - 212.160.172.255
    netname: TPSA-DOI
    descr: TPSA Departament Osrodek Informatyki
    descr: Katowice
    country: PL
    admin-c: KZ1301-RIPE
    tech-c: SK13590-RIPE
    status: ASSIGNED PA
    mnt-by: TPNET
    changed: h...@t...pl 20030717
    source: RIPE
    route: 212.160.0.0/16
    descr: TPNET
    descr: for abuse: a...@t...pl
    origin: AS5617
    mnt-by: AS5617-MNT
    changed: n...@t...pl 20030228
    source: RIPE
    person: Krzysztof Zielosko
    address: TPSA Departament Osrodek Informatyki
    address: 40-506 Katowice
    address: ul. Francuska 101
    address: Poland
    phone: +48 32 2011360
    fax-no: +48 32 2011362
    nic-hdl: KZ1301-RIPE
    mnt-by: TPNET
    changed: t...@c...tpsa.pl 20010207
    source: RIPE
    person: Slawomir Kocuper
    address: TPSA Departament Osrodek Informatyki
    address: 40-506 Katowice
    address: ul. Francuska 101
    address: Poland
    phone: +48 32 2011444
    fax-no: +48 32 2565695
    e-mail: k...@r...tpsa.pl
    nic-hdl: SK13590-RIPE
    mnt-by: TPNET
    changed: t...@c...tpsa.pl 20010207
    source: RIPE
    Prawdziwy z niego fachowiec od spraw informatyki w TPSA, co nawet nie
    zna pojęcia proxy, by się ukryć na grupach, by wyjął chociaż z
    szufladymodem telefoniczny i połączył się na cvx.katowice.tpnet.pl, ale
    nie przecież nikt mu nie podskoczy, przecież tata go nie zwolni :-)

  • 12. Data: 2005-03-08 12:07:23
    Od: "stchupack" <s...@K...vp.pl>

  • 13. Data: 2005-03-08 12:17:06
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "stchupack" <s...@K...vp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w
    > wiadomości news:d0k00f$iqd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > It man jest bardzo anonimowy:
    [cut]

> [...]
    > szuflady modem telefoniczny i połączył się na cvx.katowice.tpnet.pl, ale
    > nie przecież nikt mu nie podskoczy, przecież tata go nie zwolni :-)

    Nie rozumiem, czego sie czepiasz, dlaczego nalezy sie ukrywac na grupach i
    za co by go mieli zwolnic. Chyba ze znasz jakies regulaminy TPSA, ktorych ja
    nie znam (nie znam zadnych regulaminow dla pracownikow Tepsy) i w ktorych
    jest napisane, ze zabrania sie pisac na grupy dyskusyjne z firmy, w czasie
    pracy, zabrania sie mowic o benefitach i widelkach zarobkow oferowanych
    przez firme lub cos jeszcze. No wiec za co mialby miec wg Ciebie klopoty za
    ten post?

    I.

  • 14. Data: 2005-03-08 13:10:33
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    it man napisał :

    > W mojej firmie XXX zarabiam niezle. Stawka podstawowa duzo powyzej
    > sredniej krajowej + mieszkanie w centrum oplacone z mediami + opieka
    > medyczna + premia od czasu do czasu do czasu. --- 1,5 roku po zakonczeniu
    > studiow. Ale to nic, u nas sa ludzie na kontraktach (w 98% obckrjowcy)
    > ktorzy zarabiaja 10,000 - 15,000 EURO miesiecznie i nie sa to jacys
    > wymiatacze z 15 letnim doswiadczeniem tylko gostki nawet z 3-4 letnim.
    >
    > Wiecej optymizmu :)

    No i co mądralo! klawiature Ci zabrali i nie możesz się nawet bronić!
    HE HE.
    --
    _____________________________

  • 15. Data: 2005-03-08 13:51:47
    Od: "stchupack" <s...@K...vp.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w
    wiadomości news:d0k59h$b22$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > oferowanych
    > przez firme lub cos jeszcze. No wiec za co mialby miec wg Ciebie

    Nie mówiłem, że należy się ukrywać, skomentowałem Twój sposób
    postrzegania anonimowości w sieci.
    Czy It man pisząc ten post wypełnia swoje obowiązki wobec pracodawcy?
    nie sądze, raczej zabawia się i próbuje drwić z ludzi, którzy takiej
    pracy nie mają i harują za 1000zł.
    Wcześniej wspominałaś też coś o niechwaleniu się swoimi zarobkami w
    dużych firmach, teraz nagle to jest jak najbardziej w porządku?
    Rozumiem, że reprezentujesz tutaj poglądy związku pracodawców dolnego
    śląska, stąd taki, a nie inny adres e-mail.

  • 16. Data: 2005-03-08 15:39:33
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    > Nie mówiłem, że należy się ukrywać, skomentowałem Twój sposób
    > postrzegania anonimowości w sieci.
    > Czy It man pisząc ten post wypełnia swoje obowiązki wobec pracodawcy?

    Polityka w roznych firmach bywa rozna. Ja np. moge sobie pisac na usenet do
    woli w godzinach pracy pod warunkiem, ze zrobie w wyznaczonym terminie to,
    co jest do zrobienia. To sie nazywa "tryb zadaniowy", a jak sobie rozplanuje
    czas, to moja sprawa. Moze it man tez tak ma.

    > nie sądze, raczej zabawia się i próbuje drwić z ludzi, którzy takiej
    > pracy nie mają i harują za 1000zł.

    Nie widzialam w jego poscie drwin. Odebralam jego post tak, ze chcial
    uswiadomic zebranym, ze sa "oazy" na naszym polskim rynku pracy, gdzie jest
    dobrze.

    > Wcześniej wspominałaś też coś o niechwaleniu się swoimi zarobkami w
    > dużych firmach, teraz nagle to jest jak najbardziej w porządku?

    Wspomnialam o tym, ze ocena takiego zachowania jest zalezna od kontekstu.

    > Rozumiem, że reprezentujesz tutaj poglądy związku pracodawców dolnego
    > śląska, stąd taki, a nie inny adres e-mail.

    Reprezentuje swoje poglady :) co powinno byc widoczne po tym, ze pisze z
    nicka i nie podpisuje sie w mailach nazwa organizacji, tylko tegoz nicka
    skrotem. W momencie, gdy zdarza mi sie cos wysylac w imieniu organizacji,
    podpisuje sie w mailu nazwiskiem i pelna nazwa organizacji. Mail jest taki,
    bo 1) uzywam go 2) uzywajac go na news uzyskuje pozytywny efekt uboczny
    swojej obecnosci tu w postaci przyciagniecia jakiejs tam ilosci odwiedzin na
    strone i zwiekszenia ilosci osob orientujacych sie, ze cos takiego jak
    organizacja istnieje. Wszystko za "wiedza i zgoda". Czy masz jeszcze jakies
    zarzuty? :)

    I.

  • 17. Data: 2005-03-08 16:21:48
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-03-08 12:54, Użytkownik stchupack napisał:

> [...]
    > szufladymodem telefoniczny i połączył się na cvx.katowice.tpnet.pl, ale
    > nie przecież nikt mu nie podskoczy, przecież tata go nie zwolni :-)

    1. Nie każdy kto pracuje w pione informatyki musi znać się na wszystkim.
    2. Taki z Ciebie "haker", że:
    - wysyłasz posta na grupę z załącznikiem
    - Twoim czytnikiem jest BARDZO hakierowy Outlook Express
    3. Bardzo po chamsku zapodałeś adresy e-mailowe, przez co wspomniane
    osoby mogą nie odpędzić się od spamu

    Chciałeś pokazać, że jesteś lepszy. Dla mnie jesteś tylko zazdrosnym
    gnojkiem.

    --
    Witiia

  • 18. Data: 2005-03-08 18:16:36
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > raczej zabawia się i próbuje drwić z ludzi, którzy takiej
    > pracy nie mają i harują za 1000zł.

    To bardzo dobrze, że ktoś powiedział o tym, że można zarabiać dużo.
    Zajmuję się rekrutowaniem ludzi, szkoleniem ich, tworzeniem
    regionalnych struktur handlowych i opracowaniem systemu sprzedaży.
    To wszystko dla różnych zleceniodawców. Już wcześniej tu na grupie
    wspominałem, że przyjmowani (głównie na PH) ludzie dostają do wyboru
    umowę agencyjną oraz o pracę. 99% kandydatów chce umowę o pracę
    wiedząc, że wybierając ją zarobią 1000-2500zł, a na agencyjnej mogliby
    znacznie więcej - w praktyce początkujący pracownik zarobi ok. 1000zł,
    agent na czysto (netto) nie mniej niż 2x więcej. Dobry agent po kilku
    miesiącach sam pracując może (bo nie każdy) nawet zarobić 10.000zł, a
    są i tacy, co zatrudniając ze 2 osoby na czysto wychodzą 15-20tys.
    To agenci, a nie pracownicy, więc może przykład nie jest za bardzo na
    miejscu, ale... nikt nikogo nie zmusza do harowania za 1000zł. Dlatego
    nie bardzo wiem, czemu tak się gorączkujesz i pokazanie, że _można_,
    nazywasz drwinami.
    Nie prowadzę tu naboru (nawet nie podaję adresu nadawcy w nagłówku),
    więc bądź tak miły i w odpowiedzi nie posądzaj mnie o jakieś własne
    interesy w mojej wypowiedzi.

    > Rozumiem, że reprezentujesz tutaj poglądy związku pracodawców
    Nie podałem też nazw firm, z jakimi współpracuję, więc wyciągnij
    wniosek, że reprezentuję tylko swoje poglądy. Bo co do Immony, to
    pokazałes, że jesteś szybki w ocenianiu...

  • 19. Data: 2005-03-08 18:39:15
    Od: "stchupack" <s...@K...vp.pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d0kjdf$roc$1@news.onet.pl...
    > 1. Nie każdy kto pracuje w pione informatyki musi znać się na
    > wszystkim.

    Takie pojęcia teraz znają dzieciaki w gimnazjum, jakim cudem itman
    doszedł wyżej, skoro pominął podstawy?

    > 2. Taki z Ciebie "haker", że:
    > - wysyłasz posta na grupę z załącznikiem

    Nie jestem żadnym hakerem, ani "chakerem"
    Rzeczywiście nieopatrznie wysłałem załącznik, za co przepraszam.

    > - Twoim czytnikiem jest BARDZO hakierowy Outlook Express

    Dla mnie jest wygodny, łatki ściągam na bieżąco, o mnie się nie martw.

    Teraz spamerzy zaleją a...@t...pl rzeczywiście potworne

    > Chciałeś pokazać, że jesteś lepszy. Dla mnie jesteś tylko zazdrosnym
    > gnojkiem.

    Chciałem pokazać jakim gnojkiem jest itman, bawiąc się w najlepsze w
    czasie pracy w tpsa - firmie której rzesza ludzi nienawidzi, między
    innymi za takich pracowników jak on,
    a Ty dla mnie jesteś bezpłciowym zbiorowiskiem liter. Nazwałbym
    dosadniej, ale nie chce mieć mniejszości seksualnych na karku.

  • 20. Data: 2005-03-08 18:45:59
    Od: "stchupack" <s...@K...vp.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...znasz.go> napisał w
    wiadomości news:1756365211.20050308191636@nie.znam.go...
> [...]
    > miejscu, ale... nikt nikogo nie zmusza do harowania za 1000zł. Dlatego
    > nie bardzo wiem, czemu tak się gorączkujesz i pokazanie, że _można_,

    Proponuje żeby jeszcze osoby z listy najbogatszych Polaków pochwaliły
    się,
    że w tym kraju można zarabiać taaakie pieniądze.
    Może itman poda jaką dokładnie ścieżkę kariery przeszedł, po jakiej
    szkole i z jakim doświadczeniem dostał tą wspaniałą pracę.

    > Nie prowadzę tu naboru (nawet nie podaję adresu nadawcy w nagłówku),
    > więc bądź tak miły i w odpowiedzi nie posądzaj mnie o jakieś własne
    > interesy w mojej wypowiedzi.

    Odpisywałem Immonie, i do niej były kierowane te słowa o adresie e-mail,
    wiem skąd się tu nagle pojawiłeś Janie Kowalski.