PracaGrupypl.praca.dyskusje › a dzisiaj w moim miasteczku...

  • 21. Data: 2002-07-03 15:18:15
    Temat: Re: a dzisiaj w moim miasteczku...
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > no tak... bo niby co ona takiego robi? przeciez siedzi i tylko skanuje te
    > towary, bierze kase, wydaje reszte....

    W makro to zdaje sie na stojaco......

    > ale uwierz mi to jest cholernie ciezka praca wyczerpujaca fizycznie, a
    > przede wszystkim psychicznie.
    > Czarek

    W niedawnym watku strasznie sie niektorzy natrzasali, ze ktos smie 200 zl za 20
    godzin w miesiacu zaoferowac...to tu jest 80 wiecej....za 4 razy tyle czasu....

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 22. Data: 2002-07-03 15:57:51
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik k...@p...onet.pl napisał:

    > W niedawnym watku strasznie sie niektorzy natrzasali, ze ktos smie 200 zl za 20
    > godzin w miesiacu zaoferowac...to tu jest 80 wiecej....za 4 razy tyle czasu....

    200 to mniej niż 280, a tam też chodziło o miesiąc. Z tego się natrząsali.

    MFG: Dogbert

  • 23. Data: 2002-07-03 15:58:37
    Od: "|<onrad" <k...@W...hoga.pl>

    Dnia 02-07-03 16:37, Użytkownik Jarek Zgoda napisał:

    > Zatrudniając kasjerkę za 1200 zł netto żądałbym od niej dużo więcej, niż
    > tylko przesuwania taśmy i przyjmowania pieniędzy od klientów,

    widze, ze nie masz pojecia co znaczy praca na kasie :( jezeli naprawde
    sobie wyobrazasz ze w *hipermarkecie* sie tylko tasme suwa i przyjmuje
    pieniadze to gratuluje optymizmu. moja siostra pracowala jako kasierka i
    widzialem jak wyglada czlowiek po takiej robocie.

    hint: w hipermarkecie ludzie ubostwiaja sobie kupic miesieczny zapas
    cukru - tak 10 kilo. zgadnij kto musi to dla klienta zdjac z tasmy i
    wlozyc do koszyka

    --
    ,
    .'\__ pozdrawiam

  • 24. Data: 2002-07-03 16:06:17
    Dnia 02-07-03 16:37, Użytkownik Jarek Zgoda napisał:

    > Zatrudniając kasjerkę za 1200 zł netto żądałbym od niej dużo więcej, niż
    > tylko przesuwania taśmy i przyjmowania pieniędzy od klientów,

    (...)
    >hint: w hipermarkecie ludzie ubostwiaja sobie kupic miesieczny zapas
    >cukru - tak 10 kilo. zgadnij kto musi to dla klienta zdjac z tasmy i
    >wlozyc do koszyka

    to malutki pikus.... gorzej jak przyjdzie tzw. buisnesman i mu cena sie nie
    zgadza..
    sa tacy dranie co specjalnie cos wynajduja by sie popastwic nad biedna
    kobieta...
    jak by to ona akurat byla winna czemukolwiek.

    Czarek

  • 25. Data: 2002-07-03 17:55:11
    Od: "Kudlaty" <k...@t...pl>

    wrote:

    > 200 to mniej niż 280, a tam też chodziło o miesiąc. Z tego się
    > natrząsali.

    Przeczytaj dokładnie tamten post, a potem sie bierz do pisania.

    --
    Kudlaty

  • 26. Data: 2002-07-03 17:56:37
    Od: "Kudlaty" <k...@t...pl>

    wrote:

    > Dolaczysz sie?
    > M.

    Ciekawe czy jedna osoba (niech bedzie 1000 osob) jest w stanie zachwiac
    potege hipermarketu.

    --
    Kudlaty

  • 27. Data: 2002-07-03 18:19:51
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    > Wiec powiedz mi gdzie w ktorym kraju kasjerka pracujac na caly etet w
    > markecie przy kasie jest sobie jedynie w stanie kupic (liczac 1 chleb = ok
    > 1,50 zl) ok 374 chleby ? Podaj kraj i co ile tam kosztuje jesli mozesz
    plis
    > (mysle ze nic lepszego od Mozambiku nie mozna podac) :(

    Rosja, Bialorus

  • 28. Data: 2002-07-03 18:25:19
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    > Ciekawe czy jedna osoba (niech bedzie 1000 osob) jest w stanie zachwiac
    > potege hipermarketu.

    Ale te tysiac maja znajomych, znajomi maja swoich, znajomi znajomych
    kolejnych itd.
    Ta masa jest w stanie zachwiac kazdym. Prawda jest taka ze to MY klienci
    placimi tym
    kasjerkom

    BTW
    Jestem w branzy i wiem ze za dwa, trzy lata zaczna padac sieci, pierwsza
    byla REMA1000,
    kolejny szykuje sie Makro Cash, w tej chwili toczy sie walka o to ktora siec
    wygra nasz
    rynek, przetrwaja moze 2 max 3.

  • 29. Data: 2002-07-03 18:48:29
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Kudlaty napisał:

    > Przeczytaj dokładnie tamten post, a potem sie bierz do pisania.

    Cytuję:
    "Dlaczego 2 osoby - bo każda będzie miała inną specjalizację.
    Dlaeczego bez ZUS - bo za pracę 20h w miesiącu mogę dać np. 200zł."

    Wszystko inne było w przyszłości. Moje doświadczenie uczy mnie tego, że
    jeżeli coś nie jest zapisane w umowie, to wartość takiego ustalenia
    wynosi zwykle zero zł.

    MFG: Dogbert

  • 30. Data: 2002-07-03 18:50:17
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Ciekawe czy jedna osoba (niech bedzie 1000 osob) jest w stanie zachwiac
    > potege hipermarketu.

    Tak, ale publiczne oświadczenie na temat, jak to zrobić może zostać
    potraktowane jako działanie sprzeczne z prawem.

    Pzdr: Dogbert