PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwrotk kosztów za szkła korekcyjne › Zwrotk kosztów za szkła korekcyjne
  • Data: 2002-10-09 16:20:16
    Temat: Zwrotk kosztów za szkła korekcyjne
    Od: "Xtruka" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    temat nie nowy i może nie do końca na tę listę (za co przepraszam), ale.....
    Czy ktoś może mi podać gdzie mogę znaleźc przepisy regulujące tę kwestie
    (zwrot koszów za zakup okularów/szkieł korekcyjnych do pracy przy
    komputerze)??
    W pracy powiedziano mi, że owszem zwracają, ale tylko wtedy gdy
    zaświadczenie o konieczności używania okularów do pracy przy komputerze
    dostanę w ramach badań okresowych.
    Chce sie upewnić, ze to prawda....szukam aktów prawnych, ewentualnie kogoś
    kto zna temat