PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwrotk kosztów za szkła korekcyjne › Re: Zwrotk kosztów za szkła korekcyjne
  • Data: 2002-10-17 10:52:20
    Temat: Re: Zwrotk kosztów za szkła korekcyjne
    Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Pracodawca jest obowiązany pokryć koszty szkieł zaleconych przez
    lekarza
    > oraz najtańszej oprawy, jeżeli pracujesz przy komputerze, a z uwagi na
    wadę
    > wzroku musisz tę pracę wykonywać w okularach. Stempelek "praca w
    okularach"
    > lekarz wbija (lub nie) do karty już przy wstępnych badaniach lekarskich.
    > Temat był niedawno poruszany na grupie.
    > Pozdro
    > Ste

    Z tego co ja się orientuję to nigdzie w przepisach nie jest określone że
    pracodawca musi pokryć 100% szkieł i najtańszej oprawy, wysokość zwróconych
    kosztów regulują przepisy wewnętrzne firmy, ale skoro tak piszesz to może
    podasz z jakiego przepisu to wynika, chętnie się zapoznam.

    Pozdrawiam Justyna K.

    P.S. I nadal uważam że pracodawca zwraca przy pogorszeniu wzroku na skutek
    pracy przy kompie a nie dlatego że ktoś ma wadę wzroku.