PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie na wlasna prosbe

  • 1. Data: 2002-02-11 19:25:48
    Temat: Zwolnienie na wlasna prosbe
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    Chce sie zwolnic z zakladu na wlasna prosbe jak moge tego dokonac. Jak
    powinienem skonstruowac podanie. Czy moge w okresie wypowiedzenia
    wykorzystac przyslugujacy mi urlop (19 dni). W umowie byla zawarta klauzula
    o dwutygodniowym okresie wypowiedzenia

  • 2. Data: 2002-02-12 05:53:28
    Temat: Re: Zwolnienie na wlasna prosbe
    Od: b...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > powinienem skonstruowac podanie. Czy moge w okresie wypowiedzenia
    > wykorzystac przyslugujacy mi urlop (19 dni). W umowie byla zawarta

    W czem problem?
    Piszesz:
    "Do Zarządu Firmy w Której Nie Mam Dłuzej Ochoty Pracować,

    Wypowiadam umowe o prace z dnia............. z zachowaniem dwutygodniowego
    okresu wypowiedzenia, które upływa dnia .......... (sobota)
    Jednocześnie wnioskuję zgodnie z Kodeksem Pracy o dwa dni wolne na
    poszukiwanie pracy w dniach ...... i .......

    Mój Podpis"

    Jeśli masz 19 dni urlopu, to chyba jak złożysz wypowiedzenie w piątek, to
    już nie musisz przychodzić do roboty i jeszcze dostaniesz za 9 dni
    ekwiwalent, kurde
    I o nic nie musisz prosić. Po prostu wypowiadasz umowe i tyle, zgodnie z
    Kodeksem Pracy i umową o prace.
    pzdr
    Bartek

  • 3. Data: 2002-02-12 06:27:29
    Od: b...@t...pl (Bartek)

    > Jeśli masz 19 dni urlopu, to chyba jak złożysz wypowiedzenie w piątek, to
    > już nie musisz przychodzić do roboty i jeszcze dostaniesz za 9 dni
    > ekwiwalent, kurde

    Za 11 dni. Zapomniałem o dwóch dodatkowych na poszuk. pracy, kurde

    pzdr
    Bartek