PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie - Redukcja etatu › Zwolnienie - Redukcja etatu
  • Data: 2003-04-01 14:29:07
    Temat: Zwolnienie - Redukcja etatu
    Od: "Grzegorz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mili panstwo, mam problem. Otóż dostałem wypowiedzenie z pracy. Okres
    wypowiedzenia dla mnie zgodnie z prawem wynosi 3 miesiące.
    Przyczyna zmiany organizacyjne pracodawcy - redukcja etatu,
    Zgodnie z art.36 k.p skrócono go do 1 miesiąca. Moje pytania brzmią:
    - Czy w tym okresie mam prawo odmówić zwolnienia z obowiązku świadczenia
    pracy (chciałbym w tym okresie przychodzić),
    - Czy w tym okresie mam prawo odmówić wykorzystania urlopu wypoczynkowego
    (wolałbym dostac pieniądze).
    - Czy pracodawca może odmówić mi wejścia na teren zakładu w okresie
    wypowiedzenia (ustnie - nie miałem dokumentu świadczącego o tym, że
    jestem zwolniony z obowiązku świadczenia pracy - nie zostałem wpuszczony na
    teren zakładu juz na drugi dzień po otrzymaniu wypowiedzenia).

    Pozdrawiam Grzegorz