PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwłoka z wypłatą wynagrodzenia - co zrobić? › Zwłoka z wypłatą wynagrodzenia - co zrobić?
    From: "qjot23" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zwłoka z wypłatą wynagrodzenia - co zrobić?
    Date: 30 Nov 2006 14:57:13 -0800

    Mam następujący problem. Pracowałem na umowę zlecenie w pewnej
    firmie. Pracę wykonałem, podpisałem umowę a pieniędzy jak nie
    było tak nie ma. W umowie mam punkt mówiący:
    Wypłata wynagrodzenia z tytułu umów cywilno prawnych za miesiąc
    poprzedni najpózniej do 10 dnia miesiąca.
    Termin minął 10 listopada. Dyrektor firmy umywa ręce mówiąc, że
    umowę podpisał i przekazał do księgowości, że to nie jego problem
    (palant). W księgowości natomiast wykręcają się, przekładając
    ciągle termin wypłaty.
    Zastanawiam się czy złożyć jakiś pozew do sądu? Czy może jakoś
    starać się dogadać? Mieliście może takie nie przyjemne
    doświadczenia?
    Aha firma to Dom "Kultury" Śródmieście na Smolnej w Warszawie.
    Odradzam wszelką współpracę z tą instytucją.