PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy oferty pracy za granicą w prasie są poważne?

  • 1. Data: 2003-11-23 23:43:01
    Temat: Czy oferty pracy za granicą w prasie są poważne?
    Od: "siny" <s...@o...pl>

    Małe ogłoszenia tylko z numerem komórki czy to wszystko kant?
    Proszę o opinie, czy warto się tym interesować , macie jakieś doświadczenia
    z tego typu ogłoszeniami?

    pozdr.
    siny

  • 2. Data: 2003-11-23 23:48:12
    Temat: Re: Czy oferty pracy za granicą w prasie są poważne?
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    siny raczył napisać:
    nie mogę się wypowiadać na temat tych ogłoszeń, ale gdybym dawał
    ogłoszenie w poszukiwaniu pracowników, mógłbym podać trzy telefony, ale
    żaden z nich nie byłby stacjonarnym. Po prostu nie potrzebuję takiego
    telefonu a dodatkowo nie cierpię tpsa (pozdrawiam niebieską linię;)
    no i wg twoich kryteriów wychodzę teraz na kanciarza ;)
    mimo wszystko pozdrawiam
    RW

  • 3. Data: 2003-11-24 09:25:43
    Od: " " <s...@g...pl>

    siny <s...@o...pl> napisał(a):

    > Małe ogłoszenia tylko z numerem komórki czy to wszystko kant?
    > Proszę o opinie, czy warto się tym interesować , macie jakieś doświadczenia
    > z tego typu ogłoszeniami?

    Do pośrednictwa do pracy za granicą trzeba mieć specjalne zezwolenie
    Ministra Pracy.

    Listę takich firm masz pod adresem

    http://www.praca.gov.pl/index.php?page=posrednictwo&
    status=1b

    Generalnie rzecz biorąc załatwianie legalnej pracy za granica jest trudne:
    trzeba z kimś współpracować w tym kraju lub mieć przedstawiciela, znać
    język, przepisy (w każdym kraju inne) itp itd.

    Jeśli jest to więc tylko komórka to na pewno nie ma zezwolenia (przecież
    inaczej by się tym chwalił).

    Generalnie rzecz biorąc jest to pewnie jakiś cwaniak i osobiście bym nie
    ryzykował.

  • 4. Data: 2003-11-24 10:40:09
    Temat: Odp: Czy oferty pracy za granicą w prasie są poważne?
    Od: "Herman" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik siny <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bprglq$r96$...@n...onet.pl...
    > Małe ogłoszenia tylko z numerem komórki czy to wszystko kant?
    > Proszę o opinie, czy warto się tym interesować , macie jakieś
    doświadczenia
    > z tego typu ogłoszeniami?

    Polecam twojej uwadze artykul z dziseijszej (poniedzialek) gazety
    wyborczej - wkladka Duzy Format - i powodzenia z ta praca zycze...

    Herman

  • 5. Data: 2003-11-24 12:57:31
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > Polecam twojej uwadze artykul z dziseijszej (poniedzialek) gazety
    > wyborczej - wkladka Duzy Format - i powodzenia z ta praca zycze...

    albo zerknij tutaj -> http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34467,1786070.html

    pozdrawiam, Robert