PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zrób to, by Twoja partnerka szczytowała już po 11 minutach. (#169)

  • 1. Data: 2015-08-06 19:04:50
    Temat: Zrób to, by Twoja partnerka szczytowała już po 11 minutach. (#169)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tusk i gronkiewicz waltz ogłosili na antenie regulowanej przez tvn, że
    koalicja po/eu powołuje do życia nowy byt - zgrupowanie które ma
    konkurować z PiSem... już widać jak nowy byt zmiażdżył poparciem
    wszystkich PiSowskich frajerów...

  • 2. Data: 2015-08-07 09:29:35
    Od: "Dziki Facet" <s...@f...u>

    W dniu .08.2015 o 19:04 platformowe głupki <N...@g...pl>
    pisze:

> [...]
    > koalicja po/eu powołuje do życia nowy byt - zgrupowanie które ma
    > konkurować z PiSem... już widać jak nowy byt zmiażdżył poparciem

    Dopiero po 11 minutach? To kiepski sposób...

    I co to jest to po/eu?

  • 3. Data: 2015-08-07 19:36:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no ciekawią mnie osiągnięcia koalicji po/eu...

  • 4. Data: 2015-08-10 12:30:29
    Od: "Dziki Facet" <s...@f...u>

    W dniu .08.2015 o 19:36 platformowe głupki <N...@g...pl>
    pisze:

    > no ciekawią mnie osiągnięcia koalicji po/eu...

    EU?? Rozwiniesz skrót?

  • 5. Data: 2015-08-10 18:20:52
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wolność zjednoczenie wyzwolenie globalizacja sukces

  • 6. Data: 2015-08-10 18:22:07
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    albo inaczej: musimy biegnijmy...