PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zostaja tylko wiezniowie :P

  • 31. Data: 2007-01-21 19:51:12
    Temat: Re: Zostaja tylko wiezniowie :P
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > Moze jestem dziwny, ale chec pracy za godziwe pieniadze i przy okazji nie
    > wypruwanie sobie zyl 14 godzinnym dniem pracy nie wydaje mi
    > sie "przewracaniem w dupach".

    Owszem, ale jeśli najpierw sobie na to zasłużysz. Standardowo (dla
    nowego pracownika) właśnie tym jest.

  • 32. Data: 2007-01-21 20:39:38
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Any User napisał(a):

    > Owszem, ale jeśli najpierw sobie na to zasłużysz. Standardowo (dla
    > nowego pracownika) właśnie tym jest.
    Dziwi mnie człowieku, Twoje szablonowe podejście do ludzi. Przeciętny
    człowiek, na początku drogi zawodowej, odznacza się zerową inwencją i
    zerową orientacją na rynku. Ma olbrzymią potrzebę zarabiania pieniędzy,
    więc przechodzi trudny etap inicjacji w postaci frycowego zapierdalania
    za grosze. Pracodawca to dla niego nieosiągalny byt w niebiesiach,
    decydujący o jego być albo nie być. Dobre sobie. Tak jakby nie było
    obiboków, studentów prowadzących własną działalność albo odbywających
    prestiżowe staże, wiecznych studentów na garnuszku u mamy, emigrantów
    zarobkowych i wszystkich innych, operatywnych lub nie, którzy mają w
    dupie to co, może im zaproponować pracodawca a patrzą tylko na to, co
    chcieliby dostać lub na jakie minimum socjalne się godzą w zamian za
    obijanie się.

    Ciekawe jakie masz relacje ze swoimi szefami i w ogóle jak układają się
    Twoje relacje z ludźmi od których zależysz, bo to co piszesz jest mocno
    diagnostyczne. Każdy ocenia rzeczywistość podług siebie, więc może pora
    na dobrego terapeutę?

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 33. Data: 2007-01-21 21:10:50
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 21 Jan 2007 20:51:12 +0100, Any User wrote:

    > Owszem, ale jeśli najpierw sobie na to zasłużysz. Standardowo (dla
    > nowego pracownika) właśnie tym jest.

    tiaaa, a po 3 latach pracownik dochodzi do wniosku ze lepiej bedzie jak
    otworzy wlasna firme bo tyrajac u kogos nie sa sie sensownie dorobic

    --
    futszaK
    0601061867