PracaGrupypl.praca.dyskusje › Żona w ciąży i L-4 proszę o porade

  • 11. Data: 2006-03-28 17:12:31
    Temat: Re: Żona w ciąży i L-4 proszę o porade
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl>

    Zus nigdy nie podwazy opinii lekarza. Oczywiscie jesli chodzi o ciaze. Nikt
    nie wezmie na siebie odpowiedzialnosci.

    Taka jest
    Użytkownik "Kuba Panas" <K...@l...waw.pl.UsunTo> napisał w
    wiadomości news:44030d27$1@news.home.net.pl...

  • 12. Data: 2006-03-28 21:21:24
    Od: magia <m...@w...gazeta.pl>

    Tomasz Czupryński napisał(a):
    > Zus nigdy nie podwazy opinii lekarza. Oczywiscie jesli chodzi o ciaze. Nikt
    > nie wezmie na siebie odpowiedzialnosci.

    ZUS sie ciazy nie czepia, a powodu pojscia na chorobowe. I lekarz
    ciezarnej mu do niczego niepotrzebny, ma wlasnych.

    P.S. naucz sie cytowac.
    --
    m.

  • 13. Data: 2006-03-28 21:24:09
    Od: magia <m...@w...gazeta.pl>

    Tomasz Czupryński napisał(a):
    > 100%. Ciaza nie jest chorobą. Dostanie nawet wiecej niz normalnie
    > otrzymywała jej wynagrodzenie bedzie pomniejszone tylko o podatek (19%).
    > Warto isc na chorobowe w czasie ciazy. Tylko bardzo wazna rada po jednej jak
    > i podrugiej stronie (czyli osoba na chorobowym i jej pracodawca) to ludzie.
    > Warto o tym pamietac. Nawet trzeba.

    I te 100% wynagrodzenia to jest powod, zeby isc na chorobowe, tak?
    Doskonale rady dajesz :/
    Noz sie w kieszeni otwiera mi jako pracownikowi, kobiecie i ciezarnej w
    jednym.
    --
    m.

  • 14. Data: 2006-03-29 08:18:12
    Od: Izza <i...@c...poczta.onet.pl>

    On Tue, 28 Mar 2006, Tomasz Czupryński <m...@i...pl> napisał(a):
> [...]
    oj zebys sie kiedys nie zdziwil. urzednicy potrafia podwazyc kazda opinie:P

    --
    Izza