PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci??? › Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
    From: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
    Date: Fri, 29 Apr 2005 13:06:54 +0200

    Czy ktos ma jakies sensowne pomysly na rozwiazanie powyzszego?

    Chodzi o to, ze wpadlem na pomysl nieduzej dzialalnosci, tj uslug,
    swiadczonych osobom prywatnym.
    Cos w rodzaju serwisu ogloszeniowego (net + gablota z aktualnym papierowym
    + wykladanie w kilku miejscach)
    Naklad papierowy minimalny, sprawa bardzo niszowa.

    Przewiduje wplywy najwyzej kilkaset zl miesiecznie - jesli chwyci to moze
    ze dwa tysiace kiedys i to bardzo watpliwy superoptymistyczny wariant- ale
    wtedy koszty reklamy tegoz , wynajmu powierzchni w gablocie itp., zjedza
    conajmniej polowe tej kwoty.

    Jesli pod te "wplywy" podczepic dzialalnosc, to po pierwsze przez pierwsze
    pol roku - rok - nawet na pokrycie zus nie starczy, a nie mam rezerw
    finansowych (trzeci rok bezrobocia) ani nie odwaze sie wziac pozyczki (o
    ile by dali) z posredniaka - gdyz pozarlby ja okres wplywow
    kilkusetzlotowych (czyli mniej niz zus) a i pozniej "biznes" nie bylby na
    tyle duzy aby poza kosztami wlasnymi oplacic jeszcze zus.

    Jak legalnie mozna pobierac od wielu osob prywatnych oplate za
    opublikowanie ich informcji na swojej stronie i w wersji drukowanej ???
    Prosze o pomysly, podpowiedzi, ewentualnie skierowanie w kierunku, skad
    moglbym takie info dostac.
    Rzecz sie raczej nie rozrosnie, jest niszowa - sadze ze najrealniejsze
    jest przyjecie wplywow okolo 1000 zl miesiecznie, z czego trzeba bedzie
    jeszcze pokryc koszty.
    Jesli powyzsze sumy i problemy kogos smiesza, to niech da mi prace.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##