PracaGrupypl.praca.dyskusjeZespoł ds. osób bezrobotnych › Zespoł ds. osób bezrobotnych
    From: "Jeanne" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zespoł ds. osób bezrobotnych
    Date: Thu, 21 Oct 2004 12:07:19 +0100

    Witam serdecznie

    Piszę do Was na grupę, z uwagi na fakt, że znajduje się na niej z pewnością
    grupa osób, które są lub były osobami bezrobotnymi.
    Chciałabym uzyskać odpowiedź na pytanie jakiego rodzaju pomocy oczekiwania
    mają osoby bezrobotne względem Zespołu ds. osób bezrobotnych znajdującego
    się w Ośrodku Pomocy Społecznej.
    Nadmieniam, że nie chodzi o przejęcie zadań wykonywanych przez Urzędy Pracy.

    Interesuje mnie to, jakie zadania powinien realizować ww. Zespół, aby wyjść
    naprzeciw oczekiwaniom bezrobotnym.
    Co innego oprócz:
    - poradnictwa zawodowego,
    - pomocy w skierowaniu na terapię,
    - pomoc w pośrednictwie między bezrobotnym, a pracodawcą,
    - wsparcia
    może wykonywać stworzony Zespół, aby bezrobotny, który do niego się zgłosi
    będzie zadowolony z jego istnienia (oczywiście nie może gwarantować
    znalezienia pracy na miejscu).

    Być może większość z Was spotkała się z takim Zespołem, dlatego też proszę o
    wszelkie informacje.
    Tworzony w moim mieście Zespół ma być nie tylko z nazwy Zespołem, ma przede
    wszystkim wyjść na przeciw osobom bezrobotnym.

    Pozdrawiam

    Jeanne