PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻenada i wyzysk!!!! › Żenada i wyzysk!!!!
  • Data: 2003-05-09 08:49:53
    Temat: Żenada i wyzysk!!!!
    Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak sie składa że często wysyłam aplikacje na ogloszenia z Biuletynu służby
    cywilnej większość z tych ogłoszeń dt. pracy jak wiadomo w administracji i
    wymagają świadectwa potwierdzjącego niekaralność. Do tej pory troche to
    olewałam i wysyłałam bez i w sumie i tak przechodziłam pierwszy stopien
    rekrutacji . Pracy i tak jak na razie nie mam ale stwierdzilam że może by
    jednak ten świstek lepiej mieć i wysylac go. Zdobyłam informacje że dokument
    taki wystawia Krajowu rejestr karny na ul. Zwycięzców 34 za opłatą.
    Sprawdziłam w ustawie ile mam zapłacic i z tego co tam zrozumiałam to
    powinnam zapłacić 5 zł a tu Pani do której zadzwoniłam z Krk oznajmiła ze za
    ten dokument trzeba zapłacić nie 5 a aż 50 zł( dla mnie jako osoby
    bezrobotnej to jest spora suma) troche mnie to zszokowało więc poprosiłam o
    podstawe prawną dt. określonej kwoty na co Pani bardzo "inteligetnie"
    oznajmiła ze tak sie płaci od kilku lat i nikt sie nie miał zastrzeżeń.
    Szukałam jakis nowszych rozporządzen ale nic nie znalazłam? czyżby Pani
    miala rację al może robią tak ludzi w trąbe od dłuższego czasu. Placic czy

    Pozdrawiam majowo

    Aga