PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zawieszenie działalności.....

  • 1. Data: 2007-03-28 15:52:30
    Temat: Zawieszenie działalności.....
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Ktoś to robił? Dużo z tym zachodu, czy wystarczy w jednym miejscu złożyć
    stosowne pismo i po sprawie? Z góry dziękuję za informacje.

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie

  • 2. Data: 2007-03-28 16:18:16
    Temat: Re: Zawieszenie działalności.....
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>

    > Ktoś to robił? Dużo z tym zachodu, czy wystarczy w jednym miejscu złożyć
    > stosowne pismo i po sprawie? Z góry dziękuję za informacje.

    W tej chwili nie ma czegoś takiego jak zawieszenie działalności (nie wiem
    może jest ale składki ZUS i tak trzeba płacić) kiedyś było ale jakiś deb....
    to zmienił. Chyba znowu będzie ale dopiero jak wejdzie ustawa:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1397284

  • 3. Data: 2007-03-28 19:23:55
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 28.03.2007 Tomasz Motyliński <m...@w...eu> napisał/a:
    > Ktoś to robił? Dużo z tym zachodu, czy wystarczy w jednym miejscu złożyć
    > stosowne pismo i po sprawie? Z góry dziękuję za informacje.

    Coś takiego nie istnieje w polskim prawie. Jeśli chcesz mieć pewność, że
    ZUS po 9 latach i 11 miesiącach nie odezwie się po składki z okresu
    'zawieszenia', to zamknij działalność i potem ją ewentualnie otwórz
    ponownie.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 4. Data: 2007-03-28 19:43:25
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>

> [...]
    > ZUS po 9 latach i 11 miesiącach nie odezwie się po składki z okresu
    > 'zawieszenia', to zamknij działalność i potem ją ewentualnie otwórz

    To że nie istnieje nie jest takie najgorsze :). Najgorsze jest to że swego
    czasu można było przyjść do ZUSu i US i powiedzieć że działalność się
    zawiesza spokojnie sobie egzystować, a po roku dostać wezwanie do zapłaty
    zaległego ZUS pomimo iż np. twój księgowy był świecie przekonany że jak
    zawiesisz działalność to ZUS nie musisz płacić.

  • 5. Data: 2007-03-29 11:12:52
    Od: "Jacek Wojnarowski" <j...@g...pl>

    > To ?e nie istnieje nie jest takie najgorsze :). Najgorsze jest to ?e
    > swego
    > czasu mo?na by?o przyj?ae do ZUSu i US i powiedzieae ?e dzia?alno?ae si?
    > zawiesza spokojnie sobie egzystowaae, a po roku dostaae wezwanie do zap?aty
    > zaleg?ego ZUS pomimo i? np. twój ksi?gowy by? ?wiecie przekonany ?e jak
    > zawiesisz dzia?alno?ae to ZUS nie musisz p?aciae.

    To już nieźle... Najlepsze jest to, że za każdym razem dostajesz inną
    odpowiedź jak zgłaszasz się do ZUSu... Normalnie nieporozumienie.

    --
    Pozdrowienia,
    jacek.wojnarowski [malpa] gmail.com