PracaGrupypl.praca.dyskusjeZatrudnienie osoby prowadzacej dzialalnosc gospodarcza vs umowa o prace... › Zatrudnienie osoby prowadzacej dzialalnosc gospodarcza vs umowa o prace...
  • From: "Marta Marciniszyn" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zatrudnienie osoby prowadzacej dzialalnosc gospodarcza vs umowa o prace...
    Date: Tue, 12 Feb 2002 02:20:00 +0100

    Witam!

    Mam dosc nietypowy problem, szukalam na grupie (pobieznie) ale nie znalazlam
    odpowedzi...

    Jestem zatrudniona na okres probny i za jakies 2 tyg. termin ten uplynie.
    Pracodawca "wspomnial" cos o mozliwosci dalszego zatrudnienia, ale tylko
    wtedy gdy prowadzi sie wlasna dzialalnosc gospodarcza... wspomnial rowniez o
    tym, ze dzieki mojej DG bedzie mial mniejsze obciazenia zwiazane z VAT, ale
    moglam zle zapamietac (firma jest zwizana z branza internetowa, serwery,
    lacza, kafejki, itd...)

    Mam nadzieje, ze ktos spotkal sie z taka sytuacja albo slyszal o czymkolwiek
    podobnym (o ile pamietam cos podobnego spotkalo osoby pracujace w/dla
    szpitali, chyba sprzataczki, bycmoze pielegniarki, ale nie znam szczegolow).
    Bylabym tez wdzieczna, gdyby ktos, w przystepny sposob mogl mi wytlumaczyc
    co oznacza dla mnie prowadzenie DG i jakie sie z tym wiaza
    obowiazki/obciazenia/moze jakies zalety???. Moze jest to jednak lepsze
    rozwiazanie w stosunku do standardowej umowy o prace? A moze jednak postarac
    sie o umowe na czas nieokreslony, ze wzgledu na dosc trudny rynek pracy
    (Walbrzych).

    bede wdzieczna za jakiekolwiek pomysly
    Marta M.