PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnienie kobiety w ciąży

  • 21. Data: 2003-10-22 13:05:51
    Temat: Re: Zatrudnienie kobiety w ciąży
    Od: "Habeck" <h...@N...pl>

    > Ciaza ma :)
    > Orgazmy prawdopodobnie tez :)
    > Ale jednak najwieksze znaczenie ma czestotliwosc spania :) Jesli nie spi
    co
    > drugi dzien to srednio bedzie pracowal :) a jesli spi tylko raz na tydzien
    > to prawie wogole nie bedzie pracowal :D

    > :) to nie trzeba udowadniac :) to juz zostalo udowodnione :D

    Dyskusja powoli kieruje się w stronę grupy pl.soc.seks :))). Cha, cha,
    cha...

    Pozdrawiam,
    Habeck

  • 22. Data: 2003-10-22 14:07:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Habeck rzecze:
    [..]
    > A to niby co znaczy?

    A to znaczy, że o tak intymne sprawy żaden pracodawca pytać nie ma prawa,
    a wygłaszanie ich samemu to czysty przejaw poddaństwa.

    > "Jeśli"... A jeśli planujesz?

    A jeśli planuję to rozmawiam czy będzie w stanie na nie potem zarobić,
    czy też ma inne plany życiowe.

    > Warto chyba wiedzieć, że ma się kobietę w
    > pracy, która po pół roku pracy pójdzie na 3-miesięczny urlop macierzyński. A
    > co jak jeszcze pójdzie na wychowawczy? A Ty przecież zainwestowałeś...

    No tak - słyszałem już o firmach, które pozwalały sobie na stawianie żądań
    wobec młodych kobiet by podpisały zobowiązanie, ze nie planują w najbliższym
    czasie zamążpójścia ani dzieci.

    Ciekawe, że facetów nie wypytują czy nie jeżdżą na motorze, albo nie uprawiają
    innych ekstremalnych zabaw, tudzież nie planują obłożnie zachorować...

    Jeszcze by tylko brakowało, żeby każdy musiał przynosić swój profil genetyczny,
    oraz dogłębne badania krwii i moczu.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 23. Data: 2003-10-22 14:40:12
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bn62v9$p8t$1@news.onet.pl

    > Jeszcze by tylko brakowało, żeby każdy musiał przynosić swój profil
    > genetyczny, oraz dogłębne badania krwii i moczu.

    Powiedz to komandosom GROMu

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 24. Data: 2003-10-22 15:26:55
    Od: "Habeck" <h...@N...pl>

    > A to znaczy, że o tak intymne sprawy żaden pracodawca pytać nie ma prawa,
    > a wygłaszanie ich samemu to czysty przejaw poddaństwa.

    Ale to Ty proponowałeś, żeby chwalić się łóżkowymi sprawami. Mam wrażenie,
    że skoro myślisz, że wszyscy tacy są, to Ty też taki jesteś. :P

> [...]
    >
    > No tak - słyszałem już o firmach, które pozwalały sobie na stawianie żądań
    > wobec młodych kobiet by podpisały zobowiązanie, ze nie planują w

    To akurat podpada pod paragraf.

> [...]
    > innych ekstremalnych zabaw, tudzież nie planują obłożnie zachorować...
    >
    > Jeszcze by tylko brakowało, żeby każdy musiał przynosić swój profil

    Jeszcze się doczekamy, że będzie to niezbędne do zatrudnienia, a na pewno do
    ubezpieczenia :(.

    Pozdrawiam,
    Habeck

  • 25. Data: 2003-10-22 17:18:54
    Od: "Habeck" <h...@N...pl>

    > Dam znać co i jak się wykluło.
    > Pracodawca tak czy inaczej jest naprawdę w porządku, więc tym bardziej
    > byłoby trudno patrzeć mu potem w oczy.

    Zatrudnił :), choć na rozmowie mina mu zrzedła delikatnie. Ale efekt się
    liczy.

    Pozdrawiam,
    Habeck

  • 26. Data: 2003-10-22 19:04:53
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "Habeck" <h...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Zatrudnił :), choć na rozmowie mina mu zrzedła delikatnie. Ale efekt się
    > liczy.

    Gratuluje malzonce :) i Tobie tez ... ostatnio z robota kruch

  • 27. Data: 2003-10-23 05:28:06
    Od: "Habeck" <h...@N...pl>

    > Gratuluje malzonce :) i Tobie tez ... ostatnio z robota kruch

    Dzięki! Za nas oboje.

    To fakt, że ciężko. Zresztą przynajmniej 20% społeczeństwa o tym wie.
    Od marca tego roku szukała. Znalazła robotę na 2 miesiące, ale gra niewarta
    była świeczki (i finansowej i zawodowej - zero przyszłości) więc się
    zwolniła. Potem 2 miesiące szukania i znalazło się... A że zatrudnili "2 w
    1" to jeszcze większa rewelacja!

    Pozdrawiam,
    Habeck

  • 28. Data: 2003-10-23 09:39:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Oct 2003, Arek wrote:
    [...]
    >+ Jeszcze by tylko brakowało, żeby każdy musiał przynosić swój profil genetyczny,

    ...kraczesz ?
    O ile wiem to ubezpieczalnie (na początku na Zachodzie) jak najbardziej
    się przymierzają.

    >+ oraz dogłębne badania krwii i moczu.

    Nie wiem jak "dogłębność" ma wyglądać, bo same badania to raczej
    nic dziwnego :)

    pozdrowienia, Gotfryd