PracaGrupypl.praca.dyskusje › FAKTOR warto tam iść ??

  • 1. Data: 2003-10-21 14:53:41
    Temat: FAKTOR warto tam iść ??
    Od: "Qtik" <q...@n...pl>

    Witam

    Dostałem własnie zaproszenie na rozmowe kwalifikacyjną (na stanowisko
    kierownika oddziału lun inspektora kredytowego) do rzeczonej firemki
    zajmujacej się kredytami na zakup samochodów. Jednakże zastanawia mie fakt,
    że poinformowany zostałem z telefonu komórkowego, natomiast rozmowa ma się
    odbyc w PUP - ie (tak jakby nie mieli siedziby w moim mieście). Jeśli
    ktokolwiek posiada info na temat w/w firmy (pomijajac stronę internetową)
    prosiłbym o szybką odpowiedź, gdyż jutro mam sie do nich wybrać.

    Pzdr

    Witek