PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnianie studentów, ulgi i zniszki

  • 1. Data: 2003-06-03 14:41:29
    Temat: Zatrudnianie studentów, ulgi i zniszki
    Od: "Jupeter" <j...@t...pl>

    Witam serdecznie,

    mam pytanie dot. zatrudniania studentów. Jakie zniżki dostaje pracodawca
    zatrudniając strudenta ??

    Pozdrawiam

    Jupeter

  • 2. Data: 2003-06-03 15:01:26
    Temat: Re: Zatrudnianie studentów, ulgi i zniszki
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > mam pytanie dot. zatrudniania studentów. Jakie zniżki
    > dostaje pracodawca zatrudniając strudenta ??

    Ogólnie, to chyba tyle, że nie odprowadza za niego ZUSu,
    więc może mu mniej płacić (w przeliczeniu)... a jeśli
    student jest absolwentem, to
    http://www.praca.gov.pl/ABC/w5_refundacje_absolwenow
    .htm

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj

  • 3. Data: 2003-06-03 16:18:20
    Od: "Jupeter" <j...@t...pl>

    > Ogólnie, to chyba tyle, że nie odprowadza za niego ZUSu,
    > więc może mu mniej płacić (w przeliczeniu)... a jeśli
> [...]

    Tylko problem w tym, że student nie jest absolwentem. Pomocy

    Pozdrawiam

    Jupeter

  • 4. Data: 2003-06-03 17:24:23
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Tylko problem w tym, że student nie jest absolwentem. Pomocy

    Z tego, co wiem, to w takim wypadku (student under 26) odchodzi
    jedynie ZUS.

    Pozdrawiam!
    Maciek

  • 5. Data: 2003-06-03 18:28:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Macias wrote:
    > Z tego, co wiem, to w takim wypadku (student under 26) odchodzi
    > jedynie ZUS.

    Jesli zatrunda studenta na normalna umowe o prace - to placa normalnie
    wszystkie skladki...