PracaGrupypl.praca.dyskusje › odwołanie do sądu pracy

  • 1. Data: 2003-06-03 14:16:26
    Temat: odwołanie do sądu pracy
    Od: ":-\)" <p...@p...comm>

    Witam.
    Znajomy składał do ZUS podanie (czy jak to tam nazwać) o uznanie tzw.
    nieskładkowych lat pracy (w związku z zamysłem wcześniejszego przejścia na
    emeryturę). Jak można się bez problemu domyśleć, bez bijatyki nie da
    rady...Wniosek przepadł. Można za to odwołać się do Sądu Pracy. I tu
    pytanie- czy istnieją jakieś wzory odwołań? Czy gdzieś można znaleźć jakieś
    wskazówki? Z góry dziękuję za wszelkią pomoc. Łącznie z przekierowaniem na
    inną grupę, jeśli to nie ta...

    JaceK

  • 2. Data: 2003-06-03 15:00:28
    Temat: Re: odwołanie do sądu pracy
    Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl>

    pl.soc.inwalidzi

    moze pomoga

    ja pisalem jedynie odwolania od odmowy przyznania prawa do renty wiec nie
    jestem w stanie pomoc

    pozdrawiam

    --
    PrzemekK