PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w call center

  • 1. Data: 2005-01-26 09:47:48
    Temat: Zarobki w call center
    Od: "Ewa" <e...@o...pl>

    Pilnie poszukuje wszelkich informacji na temat zarobkow w call center-dowolne
    miasto czy sposob zatrudnienia.Materialy potrzebne do pracy mgr, pozdrawiam
    bardzo serdecznie,
    E:)

  • 2. Data: 2005-01-26 10:13:05
    Temat: Re: Zarobki w call center
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    > E:)

    Pani Ewo taki post juz byl i kazdy co ma cos do powiedzenia w tym temacie
    odpowie w poscie ponizej. A dublowanie postow powoduje ze nawet jak ktos wie
    conieco o CC to napisze takiego maila jak ja.
    btw. CC to nie tylko agenci sa to rowniez managerzy, administratorzy IVR-ow
    itp. O ktora grupe chodzi?

    SLaw

  • 3. Data: 2005-01-26 11:59:13
    Od: e...@o...pl

> [...]
    > conieco o CC to napisze takiego maila jak ja.
    > btw. CC to nie tylko agenci sa to rowniez managerzy, administratorzy IVR-ow

    Panie SLaw,

    to tylko kwestia empatii i zrozumienia,ze :
    a.ktos moze byc tu nowy i nie znac zasad
    b. moze byc bardzo zdeterminowany i ograniczony czasowo:)

    Zdaje sobie sprawe z faktu,ze call center to rozbudowana struktura, dla mojej
    pracy wazne sa jednak zarobki osob pracujacych przy obsludze infolinii itd,
    pozdrawiam serdecznie,

  • 4. Data: 2005-01-26 12:50:53
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    > to tylko kwestia empatii i zrozumienia,ze :
    > a.ktos moze byc tu nowy i nie znac zasad

    Ja tylko wyjasnilem jak sie powino lub nie powinno postepowac ;) i mysle ze
    nauka nie pojdzie w las ;)

    > b. moze byc bardzo zdeterminowany i ograniczony czasowo:)

    To nie zmienia faktu ze jeden post wystarczy :)

    SLaw

  • 5. Data: 2005-01-28 13:17:31
    Od: "Piotr E." <p...@b...humanqapitals.pl>

    Co za nowość, żadnej odpowiedzi tylko mętne wywody.
    Jeszcze żadnej odpowiedzi nie uzyskałem na tej liście i widze teraz że nie
    tylko ja. A akurat to pytanie też mnie interesuje tyle że bałem się zapytać
    bo zaraz ludziki będą pisać że już było i powinienem sobie poszukac. Nie
    myliłem się..