PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w Służbie Cywilnej › Re: Zarobki w Służbie Cywilnej
    From: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki w Służbie Cywilnej
    Date: Fri, 21 Oct 2005 21:58:04 +0100

    perszing napisał(a):

    > A ja slyszalem kilka dni temu, ze informatyk w US zarabia 3000, wiec
    > ktos tu mija sie z prawda :)

    Widełki są bardzo szerokie. Od kilkuset złotych do ładnych paru tysięcy.
    Zależą od stanowiska i wielu dodatkowych czynników, jak staż pracy,
    dodatki itp. No i od standardowej rzeczy w Polsce, której może nie będę
    wymieniał. :) Więc równie dobrze może być specjalista z zarobkami rzędu
    1200zł jak i referent za 5000zl (kwoty z sufitu, więc jak przekroczyłem
    kwoty rzeczywiste, to nie linczować).

    Jarek