PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki majstra

  • 1. Data: 2007-01-08 19:27:31
    Temat: Zarobki majstra
    Od: "Maniek" <m...@p...fm>

    Czy ktos z Was sie orientuje ile sie zarabia na stanowisku majstra na
    budowach we Wrocławiu?

  • 2. Data: 2007-01-09 13:08:32
    Temat: Re: Zarobki majstra
    Od: "LudziePracy.pl" <s...@o...pl>

    Zbyt ogólne pytanie.
    Jaka budowa?
    W jakim miejscu?
    W jakiej firmie budowlanej, dużej małej?

    Więcej konkretów, bo w tej chwili mogę odpowiedzieć, że pewnie od 1.000 do
    10.000 :)

    ===================
    Pzdr.
    SebJak
    ----
    Znajdź w końcu dobrą pracę!
    www.ludziepracy.pl

  • 3. Data: 2007-01-09 16:18:11
    Od: "Maniek" <m...@p...fm>

> [...]
    > W jakiej firmie budowlanej, dużej małej?
    >
    > Więcej konkretów, bo w tej chwili mogę odpowiedzieć, że pewnie od 1.000 do

    Budowa to termomodernizacja szkoły, pod nadzorem ok. 20-30 osób w firmie w
    której specjalizuje w tego typu robotach, ale wchodzi rowniez na inne
    powazniejsze inwestycje typu domki jednorodzinne, wielorodzinne itp. W
    firmie ogólnie zatrudnionych jest ok. 100 pracowników.