PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarejestrowac sie jako bezrobotny - swiadectwa pracy › Zarejestrowac sie jako bezrobotny - swiadectwa pracy
  • Data: 2007-01-23 09:09:05
    Temat: Zarejestrowac sie jako bezrobotny - swiadectwa pracy
    Od: "mk" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chce isc na staz do pewnej firmy i dlatego musze sie zarejestrowac jako
    bezrobotny, bo inaczej nie przyjma. Dotychczas nigdy nie pracowalem na
    etacie, mialem tylko dwie umowy zlecenia jedna jakies 5 lat temu, druga ze 2
    albo 3 lata temu. Czy to prawda, ze musze miec swiadectwa pracy od tamtych
    zleceniodawcow aby moc zarejestrowac sie jako bezrobotny ? Niestety,
    papierow takich nie posiadam, nie wiem nawet czy je otrzymalem i na pewno
    nie uda mi sie ich wyciagnac od pracodawcow...

    Pozdrawiam,
    mk