PracaGrupypl.praca.dyskusjeZapłata za umowę zlecenie › Zapłata za umowę zlecenie
    From: "Neo[EZN]" <n...@h...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zapłata za umowę zlecenie
    Date: Tue, 20 Dec 2005 00:52:50 +0100

    Mam mały problem - pracowałem w pewnej firmie do połowy listopada na umowę
    zlecenie. Kwotę na umowie liczyłem na podstawie przepracowanych godzin.
    Umowy wystawiane są pod koniec miesiąca i pod koniec miesiąca zjawiłem się w
    firmie żeby policzyć przpracowane godziny. Nie było szefostwa - nikt mi nie
    dał pieniędzy, zostawiłem kartkę z podliczonymi godzinami i napisałem na
    niej żeby wpłacili mi pieniądze na konto. Na drugi dzień zadzwonili do mnie
    że nie wpłacą mi na konto bo mam przyjechać do nich osobiście żeby podpisać
    umowę.

    I tu się pojawia problem bo nie mam czasu ani zdrowia przedzierać się 12
    kilometrów przez sam środek Wrocławia w godzinach szczytu po to żeby
    podpisać papierek i zabrać 150 złotych (kto wie jak się teraz jeździ z
    południa na północ miasta i na odwrót ten wie o co chodzi). Poprosiłem
    znajomą z tej firmy żeby wzięła za mnie te pieniądze i umowę a ja podjadę do
    niej wieczorem i podpiszę kiwty - ona mówi że to jest niestety niemożliwe bo
    sam muszę jechać do firmy (?!!).

    Pytanie - czy mogę zażądać od firmy zapłaty przelewem i wysłania
    umowy-zlecenie pocztą? Nie rozumiem takiego działania "dyrekcji" - wydaje mi
    się że dla nich to bez różnicy gdzie podpiszę papier - czy u koleżanki
    mieszkającej 2km ode mnie czy w firmie na drugim końcu miasta? Jak to z tym
    jest?