PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.

  • 21. Data: 2009-01-02 09:12:37
    Temat: Re: Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Stokrotki nie poznajesz? Przeczytaj jej sygnaturkę. ;)

    dodam, że żeby spróbowac zrozumieć o co jej chodzi to nalezałoby
    przeczytać sporo wątków (a jakże, flejmów) z około 3, moze 3,5 roku temu.

    Dotyczy to zarówno jej fobii gramatycznych, jak i dotyczacych byłego
    pracodawcy. A ile osób się wyłozyło na próbie pomocy jej....

  • 22. Data: 2009-01-08 10:41:30
    Od: "PioPio" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nie, widziałem to na własnej sprawie, kiedy byłem powodem.
    > Musisz mieć plecy, albo ktoś ci bliski znajomy,
    > ewentualnie sam jesteś w skorumpowanoej mafi.

    Nie musisz mieć pleców ani znajomych. Ja sam mam bardzo dobre doświadczenia z
    sądu pracy. Bardzo często stoją w obronie pracownika rzadziej pracodawcy.
    W takim przypadku jak Twój myślę, że masz wygraną sprawę i nie miej
    najmniejszych skrupułów, żeby się zgłosić.
    Z mojej strony tylko rada żeby znaleźć dobrego prawnika. Ja miałem to
    szczęście, że mam znajomego prawnika, który co prawda nie specjalizuje się w
    prawie pracy ale jest znany w środowisku.
    W moim przypadku skończyło się po około 3 miesiącach i dawny pracodawca
    wypłacił co do grosika zaległe pieniądze razem z odsetkami. Próbował się
    odwoływać itp ale w sumie skończyło się w 100% po mojej myśli.
    Odwagi i nie przejmuj się.
    Pracodawcy wykorzystują nasz strach przed sądami i ogólnie wymiarem
    sprawiedliwości własnie dzięki takim osobom jak Stokrotka, która być może
    trafiła na zły dzien każdego po kolei, którego spotkała ale ja bym nie słuchał
    jej pojękiwań.

    Pozdrawiam
    PioPio