PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wzór CV

  • 1. Data: 2003-10-21 09:04:26
    Temat: Wzór CV
    Od: "Marek \"Malin\" Maliszewski" <A...@m...info>

    Jesli macie czas i ochotę w gąszczu tych wszystkich postów ocenić moje CV to
    zapraszam http://malin.muzyk.info/cv.html

    Moje główne pytanie, to czy warto pisać o całkowicie skrajnych
    zainteresowaniach. Czy większość pracodawców zinterpretuje mnie jako
    człowieka, który za bardzo będzie się poświęcał zainteresowaniom, a nie
    pracy, czy raczej stwierdzą, że spoko, jesteś ciekawym człowiekiem i lubisz
    coś robić w życiu więc i u nas się sprawdzisz.

    Malin
    www.malin.muzyk.info

  • 2. Data: 2003-10-21 09:51:03
    Temat: Re: Wzór CV
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Marek "Malin" Maliszewski" <A...@m...info>
    napisał w wiadomości news:bn2sqm$gbd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jesli macie czas i ochotę w gąszczu tych wszystkich postów ocenić moje CV
    > zapraszam http://malin.muzyk.info/cv.html

    Na pierwszy rzut wyglada ok.
    Jedna sprawa. Mama wrazenie ze rozjechaly ci sie daty. Przy wyksztalceniu i
    doswiadczeniu jakos ich tam zbyt duzo i w niewlasciwych wierszach.
    Druga - ja bym odpuscila referencje tzn. dokladne namiary na pracodawce.
    Wystarczy gdy napiszesz, ze referencje na zyczenie.

> [...]
    lubisz
    > coś robić w życiu więc i u nas się sprawdzisz.

    Hmm, trudno powiedziec.
    Jak dla mnie to jest to ciekawe i chcialabym poznac takiego czlowieka.

    m.

  • 3. Data: 2003-10-21 09:59:48
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Marek "Malin" Maliszewski wrote:

    > Jesli macie czas i ochotę w gąszczu tych wszystkich postów ocenić moje CV to
    > zapraszam http://malin.muzyk.info/cv.html

    Marek, w CV wpisałes sobie znajomosć HTMLa. No, to zrób coś z tym CV, bo
    się kompletnie rozjeżdża. Próbujesz tam pozycjonować tekst w pionie za
    pomoca tagów <br>, co oczywiście się kompletnie rozjedzie, jeśli tekst
    się komuś pozawija tak, że będzie więcej linii niż u Ciebie wyszło.
    Kicha ...

    Masz tak :

    wrzesień. 1996 - maj 1998 <br>
    wrzesień. 1993 - maj 1996 <br>
    wrzesień. 1990 - maj 1993 <br></td>

    ... i dalej leci następny <td> w rzędzie, gdzie masz opisy pozycji.
    Powinno być :

    Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku,
    kierunek: Finanse i Bankowość, specjalizacja System
    Podatkowy, stopień naukowy: Licencjat

    Aha, no i na wypadek, gdyby ktoś zerknął do tego kodu do środka -
    sformatowałbym go porządnie, bo w tej chwili jest sieczka. Nie znam tego
    całego AceHTML, ale sądząc po tym co Ci wyprodukował, to raczej nie jest
    to rewelacja. Rozejżyj się za czymś lepszym : Pajączek, Kicia (Windows),
    albo czymś linuxowym np. Quanta. Albo po prostu pisz to w zwykłym
    edytorze TXT, musisz tylko pamiętać o przekodowaniu pliterków jeśli
    piszesz pod Windows.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 4. Data: 2003-10-21 10:08:49
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Marek \Malin\ Maliszewski <A...@m...info> napisał(a):

    > Jesli macie czas i ochotę w gąszczu tych wszystkich postów ocenić moje CV to
    > zapraszam http://malin.muzyk.info/cv.html

    Przede wszystkim to licencjat nie jest stopniem naukowym. Jeszcze by tego
    brakowało :)

    pzdr
    konlin

  • 5. Data: 2003-10-21 10:58:54
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ.TO.pl>

> [...]

    > pracy, czy raczej stwierdzą, że spoko, jesteś ciekawym człowiekiem i lubisz
    > coś robić w życiu więc i u nas się sprawdzisz.

    Twoje CV jest OK, mam tylko kilka uwag
    1. Usuń te prace wakacyjne - jakoś nie pasuje do całości
    2. Usuń "znajomość internetu" - to nic nie znaczy
    3. Analogiczne bym wyciepał "bankowość internetową" i "informatyka" - co to
    znaczy "interesuję się bankowością internetową" ? Jeśli mam konto w banku,
    to nie znaczy, że "interesują się bankowością".

    Nie rozumiem dlaczego piszesz "skrajne zainteresowania". "Informatyka" to
    bardzo ogólne pojęcie, z twego CV wynika, że łączysz informatykę ze
    znajomościa komputerowego przetwarzania dźwięku i nic w tym złego nie ma.

  • 6. Data: 2003-10-21 11:09:26
    Od: "Marek \"Malin\" Maliszewski" <A...@m...info>

    > 1. Usuń te prace wakacyjne - jakoś nie pasuje do całości

    Niech wiedzą że czasem też potrafię posprzątać w firmie i naprawić gniazdko
    :-)

> [...]
    > znaczy "interesuję się bankowością internetową" ? Jeśli mam konto w banku,
    > to nie znaczy, że "interesują się bankowością".

    Pisałem na ten temat pracę licencjacką, a kont mam więcej niż jedno.

    > Nie rozumiem dlaczego piszesz "skrajne zainteresowania". "Informatyka" to
    > bardzo ogólne pojęcie, z twego CV wynika, że łączysz informatykę ze
    > znajomościa komputerowego przetwarzania dźwięku i nic w tym złego nie ma.

    Skrajnne = bankowośc i muzyka

    Malin
    www.muzyk.info

  • 7. Data: 2003-10-21 11:31:43
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Marek "Malin" Maliszewski...

    > Skrajnne = bankowośc i muzyka

    Na czym grasz? :)

    Zainteresowania wg mnie jeszcze nie tak bardzo skrajnę
    i nie widzę powodu by się ich wstydzić na CV.

    adam
    --
    rectifier[X]mesa.eu.org | e-mail (change [X] into @)
    www.mesa.eu.org | my b&w photographs

  • 8. Data: 2003-10-21 12:07:41
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <v...@b...pl(wytnij to i oba duże E)>

    "Marek "Malin" Maliszewski" <A...@m...info> napisał(a)
    tak:
> [...]
    CV to
    > zapraszam http://malin.muzyk.info/cv.html
    >
    > Moje główne pytanie, to czy warto pisać o całkowicie skrajnych
    a czemu nie? to nie świadczy o schizofrenii

    A masz tu: "zakres obowiązków: koordynowanie systemem rozliczeń
    międzybankowych Imbir"

    powinno być koordynowanie systemU lub np. kierowanie sytemem
    'koordynowaniea' znaczy powiązanie - kilku części, a nie jednej, więc może
    sprecyzuj.

    Jezry

  • 9. Data: 2003-10-21 13:16:53
    Od: "Marek \"Malin\" Maliszewski" <A...@m...info>