PracaGrupypl.praca.dyskusjeWytlumaczcie mi dwie rzeczy. › Wytlumaczcie mi dwie rzeczy.
    From: "Axel D." <a...@f...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wytlumaczcie mi dwie rzeczy.
    Date: Mon, 22 Apr 2002 09:23:11 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@pa47.bytom.sdi.tpnet.pl

    Chodzi o to, ze interesowalem sie praca w Holandii i nie rozumiem dwoch
    rzeczy:

    1. dlaczego bardzo czesto pojawia sie ogloszenie "praca w Holandii dla
    ludzi z niemieckim paszportem" - nie rozumiem tego. po co ludziom z
    niemieckim paszportem wyjezdzac do holandii skoro w niemczech spokojnie
    mogliby znalezc prace???

    2. drugie pytanie: dlaczego do holandii potrzebuja ludzi przy zbiorze
    owocow, warzyw, przy tasmie produkcyjnej, a nie chca informatyka z duzym
    doswiadczeniem i umiejetnosciami??? pojechalbym nawet za niewiele
    wieksza stawke niz ci, ktorzy zbieraja tam owoce...

    to tyle

    pozdrawiam grupe

    axel d.