PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy z winy pracodawcy?

  • 1. Data: 2006-09-21 18:50:43
    Temat: Wypowiedzenie umowy z winy pracodawcy?
    Od: "Grzesiek" <W...@p...onet.pl>

    Nie chce złożyć wypowiedzenia z pracy, bo mam podpisana lojalkę,
    na zwrot kosztów szkoleń i podróży służbowych..

    Czekam na ruch ze strony pracodawcy, tzn. na zmianę warunków umowy
    (tj. spodziewam się zmiany miejsca pracy na 'cała Polska'
    i 'zadaniowy czas pracy')

    Kiedy mogę skorzystać z tego trybu?
    - pracodawca przedstawia na piśmie warunki, a ja ich nie przyjmuję
    i mogę odrazu powiedzieć dziękuję, rezygnuję z pracy?

    - co w momencie gdy pracodawca na moje 'nie przyjmuje' powie:
    dobra zostawiamy stare warunki bez zmian.
    Czy wtedy nie mam już podstaw do rozwiązania umowy z winy pracodawcy?

    --
    Grzesiek