PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie na uropie bezpłatnym

  • 1. Data: 2003-05-09 19:05:22
    Temat: Wypowiedzenie na uropie bezpłatnym
    Od: "ZetaFoxeDesign" <z...@o...pl>

    Mam pytanko, - czy pracodawca może rozwiązać umowę o pracę na urlopie
    bezpłatnym?
    Czy urop bezpłatny trwający dłużej niż jeden miesiąc zalicza się do "innych
    przyczyn", kiedy można
    rozwiązać umowę o pracę bez wypowiedzenia.

    Z góry dziękuję, za ew. literówki przepraszam

    pytacz

  • 2. Data: 2003-05-09 20:13:41
    Temat: Re: Wypowiedzenie na uropie bezpłatnym
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    "innych
    > przyczyn", kiedy można
    > rozwiązać umowę o pracę bez wypowiedzenia.

    z tego co ja pamietam musieli mnie najpierw wezwac z urlopu zeby moc
    zwolnic. urlop to urlop - usprawiedliwiona nieobecnosc w pracy i nie mozna
    zwalniac.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy