PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie i urlop › Wypowiedzenie i urlop
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wypowiedzenie i urlop
    Date: 26 Mar 2002 09:02:47 +0100

    Na początku chciałem zaznaczyć, że nie chodzi o wypowiedzenie, a nie
    przedłużenie umowy na czas określony. Znalazłem się w sytuacji, że nie została
    mi przedłużona umowa, a mam niewykorzystany urlop. W związku z tym zmusza się
    mnie do wykorzystania urlopu. Ja nie chcę iść na urlop, ponieważ słyszałem, że
    nie muszę, a za ten okres będzie mi należał się ekwiwalent (oczywiście
    proporcjonalnie do przepracowanego w tym roku okresu). Natomiast u następnego
    pracodawcy (o ile oczywiście znajdę pracę) należy mi się pozostała część
    urlopu.
    Chciałem się spytać, czy jest to prawda? Jeśli tak, to co mam robić jeżeli
    nadal będą mnie zmuszać do brania urlopu? I na koniec: Co sie stanie jeżeli w
    tym czasie pójdę na zwolnienie?